15.04.2014

Leopard Slippers


Herkese merhaba! Bu Pazar günü güneşin kıymetini bilerek anneciğimle güzel bir kahvaltı yapmaya çıktık. Giyinirken de Pazar sabahına uygun çok rahat bir stil tercih ettim :) Lilybabeshoe'dan gelen leoparlı slippers ise stilimi tamamlayıp, kombine farklı bir dokunuş kattı.. Üzerimde görmüş olduğunuz salaş triko Zara'dan ve şu anda mağazalarda hemen hemen her rengi mevcut.. Hatta Instagram'dan takip edenler bilir, hangi rengini aldım sizce diye sormuştum :) Kimse krem rengi demedi gerçi ama ben bu rengi çok seviyorum. Bahara özel pembe, yeşil, mavi tonları da hala aklımda.. Çok rahat bir parça, her şeyle de kombinlenebilir, 29 TL fiyatı da :) Slipper'lar içinse @lilybabeshoe instagram hesabını ziyaret edebilirsiniz.. Taytım ise Bonprix'in yeni spor koleksiyonundan :) Son olarak herkesin ilgisini çeken saat kolyem ise Topshop'ın eski sezonundan.. Zaten hepsinin markalarını ve linklerini toplu olarak postun en alt kısmında bulabileceğinizi artık biliyorsunuz :) Sizin haftanız nasıl gidiyor bakalım? Benim yine kocaman bir yapılacaklar listem ve kafamda milyonlarca düşünce var.. :))  Bu arada son fotoğraf Pazar günü paylaştığım Instagram fotoğrafının çekiliş anı, annem yakalamış' :))) Burada olduğunuz için çok teşekkür ediyor, öpüyorum!!

Hi guys! Me and my sweet mum went for a great breakfast last Sunday. It was a really beautiful sunny day and i took my camera with me, of course! My mum took some photos of me and here the result.. You can find below all the brands of the products which i wore in this post.. How is your week? I have lots of things to do and have so many ideas in my mind!! :) Kisses!!

-Z-
















Triko Üst / Knitted sweatshirt : Zara SS14
Tayt / Leggings : Bonprix
Leopar Slippers : LilyBabeShoe 
Çanta / Bag : Oasap
Kolye / Necklace : Topshop
Oje /  Nail Polish : Golden Rose 114

Sosyal medyada da iletişimde kalalım derseniz tıklayın! ;)
Click for social media ;)

Twitter        Instagram        Facebook       Pinterest 


2 yorum:

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...