3.04.2014

Pink Spring Look

Photos by Dağcan Çelik

Herkese merhaba!!! :) İlkbaharı bahar gibi bir postla karşılıyorum! Pembeler içinde, çiçekler içinde doğayı hep birlikte uyandırıyoruz :) Havaların ısınmasıyla, daha doğrusu Güneş'in yüzünü göstermesiyle birlikte kendimi çooook daha iyi hissediyorum. Tazelenmiş ve enerjik olarak yeni mevsime hazırım.. Tabi ki bunda Pilates'in de etkisi büyük.. Bu sıralar bir de Power Plate'e başlamayı düşünüyorum. Aranızda yapan var mı, tavsiyeleri alabilirim.. Ben bu kombini çok sevdim bu arada :) Elbise Çin'li sponsorum yüzünden boyuma göre biraz(!) kısa olsa da, tünik olarak giymeye devam edebilirim sanırım.. Çin'li sponsorlarım beni hep kendi boylarında sanıyor, hep kendilerine göre üretiyor, onlar yüzünden adım çıkacak :))) Eğer 165 cm ve altında boyunuz varsa bu elbise harika ve çok rahat! Daha uzunsanız siz de tünik olarak tercih edebilirsiniz şehir içinde :) Bu arada bu elbise sadece 12$!! Tam bahar taında İstapark çantam ise şu anda indirimde ve 40 TL.. Kaçırmayın ;) Bütün ürünlerin linkleri ve markaları aşağıda, öpüyorum sizi! :*

Hello everybody!!! :) Here is a Spring look with pink and flowers... I really love this color and feel the nature with this way.. I feel so refreshed and ready to start new projects.. If Sun is up on the air i'm happy too :) Pilates is also one of the best thing i did in this period and it helps to feel better.. I also want to start Power Plate.. Are there anyone tried Power Plate before? I need some advice.. And finally.. I have to admit that i loved this look :) This dress is just for 12$! And i wonder your opinions so much, please feel free to leave a comment and let's chat below! Btw, you can find all the brands and link which i wore in this post below as always :) Kiss you! :*

-Z-















Elbise / Dress : OASAP (Click here!)
Şapka / Hat : From a local bazaar
İnci Kolye & Gözlük  / Pearl Necklace & Sunnies : Accessories
Lunapark Queen Kolye / Lunapark Queen Necklace : Milanoo (Click here!)
Bileklik / Bracelet : Persunmall (Click here!)
Yüzükler / Rings : From a local store
Telefon kabı / Phone case : Born Pretty Store (Click here!)
Ayakkabı / Heels : KC Heels

Sosyal medyada da iletişimde kalalım derseniz tıklayın! ;)
Click for social media ;)

Twitter        Instagram        Facebook       Pinterest 


9 yorum:

  1. Canım harika görünüyorsun :):) Sadece çekim için mi giyindin merak ettim havalar daha o kadar ısınmadı :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bu postu 2 3 hafta önce havaların 19 derece fln olduğu bir dönem vardı ya o zaman çektik :) Ama evet sadece çekim için giydim :)

      Sil
  2. canımmm harıkasınn yınee cıldın nasıl boyle kusursuzz masallah sana kullandıgın kremler bakımlar neler onerecegın urun varmı canım ben malesef sorunlu sıvılcelı cılde sahıbım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim.. Aslında çok da kusursuz değil arada bende de ufak kabartılar sivilceler fln çıkıyor.. Özellikle beslenmeme dikkat etmediğim ve stresli olduğum dönemlerde.. Ama fondöten kapatıyor işte çekimlerde.. Çok büyük bir sivilce olursa da rötuşla onu kaldırıyorum :) Ürün olarak ben Oriflame in skin youth serisini ve avon un solutions serisini kullanıyorum bu sıralar.. kozmetikte de garnier bb krem ya da max factor elixir fondöten :) sevgiler..

      Sil
    2. aynen stresten cıktıı bendede malesef geldıgı gıbı gıtmıyor ınat ettıler bende ınatcıyım yenıcem :) cıldını cok begenıyotm gercekten orıflame ya da avona karsı onyargım vardı arastırıcam cok tesekkur ederım opuyorm :)

      Sil
  3. evet biraz kısa olmuş ama kısa jean şortla nefis olur :)

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...