28.04.2014

Renk Oyunu'ndan Elimizde Kalanlar :)


Herkese güzel haftalar! :) Geçen hafta blogda müjdesini verdiğim gibi hafta boyunca Instagramda renk oyunu oynadık.. Ertesi günün tahminleri için bir sürü yorum geldi sizlerden :) En çok doğru tahmin yaparak kazanan kişi belli oldu ve instagramda açıklandı. Seçtiğim renkleri ve kişisel eşyalarımla yaptığım kombinleri Instagram kullanmayanlar için topluca blogda da paylaşmak istedim. Fotoğraflar instagram için telefonla çekildi, bu yüzden görüntü kalitesi çok iyi değil, piksel sayısını görmezden gelelim :)) Favoriniz hangisi oldu çok merak ediyorum? Benim favorim sarı ve mor :) Ve devamı gelsin mi başka oyunların? :) Beni hala instagramda takip etmeyen varsa @zumracelik olarak hemen beni bulsun, renkli profilim sizi bekliyor.. Öpüyorum! :*

Hello sunshines! :) If you remember i told about a color game on blog last Monday. We played it on Instagram and it has finished with seventh day. So, i wanted to share the combines which i created with my personel stuff.. I hope you like them :) Which one is your favourite? And do you want much more games? :) If you are still not following me on Instagram, follow me as @zumracelik .. I'm waiting you woth mu colorful profile :) Have a colorful week! Kisses! :*

-Z-









8 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Aa kim kazandı ki.. :P hepsi ayrı ayrı tatlı.. :) Ama Sarı,Yeşil ve Mor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Söylemem :Pp Kargo yarın yola çıkıyor nihayet...

      Sil
    2. :))) Tekrar teşekkürler Zümracım... oyun eğlenceliydi hediye değil amaç...ama böyle sürprizli olup takip etmeyi en sevdiğim bloggerdan gelecek olunca heyecanlı oluyor.. =)

      Sil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...