25.04.2014

Zümra Çelik For Fabrika SS14


Herkese merhaba! Daha önce Instagram üzerinden sinyallerini gönderdiğim güzel bir proje haberiyle geldim bugün! :) Modern ve genç iş kadınlarının olmazsa olmaz markalarından biri olan, ofis stillerimizin kurtarıcısı Fabrika ile ilkbahar yaz koleksiyonundan parçalar seçerek sizin için güzel bir kombin hazırladım. Kombinimde bu sezonun favori rengi mavi ve tonlarını seçtim, mavi bu sezon benim için olmazsa olmaz :) Zaten mavi, kendime en çok yakıştırdığım renklerden biridir, anlayacağınız bu sezon keyfim yerinde :) Ayrıca bilmeyenler varsa buradan da haber vermiş olayım, Fabrika'nın bir de blogu var (burada) Bu çekimden detaylarla birlikte Fabrika Blog için de çok keyifli bir röportaj gerçekleştirdik. Moda ve teknoloji işbirliğinden günlük stil seçimlerime, güzellik rutinime, olmazsa olmazlarıma, çantamdan eksik etmediklerime, para harcarken acımadığım şeylere hatta stilini beğendiğim bloggerlara kadar çok eğlenceli bir röportaj oldu.. Beni daha yakından tanımak isteyenleri ve modaya dair keyifli bir beş dakika geçirmek isteyenleri çayıyla, kahvesiyle bekliyorum; buyrun tıklayınız :) Desteğiniz için çok teşekkürler! 

Hi guys! Here is a new interview with one of the most famous brands in Turkey: Fabrika! I'm really proud of this collaboration! :) I made a combine with Fabrika SS14 collection and told my style advices, beauty tips and lot of more things about me. But there is a bad new for you.. It's just in Turkish language.. But i hope you like the photos of my outfit and feel happy for me :) Thank you for your support!

-Z-




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...