27.05.2014

Darker Lips For Lighter Days


Evet belki yaza girmek üzere olduğumuz şu günlerde koyu renk rujlara kafayı takmak çok mantıklı bir iş değil.. Ama oldu bir kere, kendimi tutamıyorum, evde bile bu rujla gezmek istiyorum.. :) Aslında ben MAC'in Media isimli rujunu almayı planlamıştım ama geçtiğimiz anneler günü indiriminde Watsons'ta çalışan bir personelin yönlendirmesiyle Deborah marka bu ruju keşfettim ve %50 indirimle 8 TL'ye sahip oldum :) Sürüşünün çok rahat olduğunu, dudağı kurutmadığını, hafif ve hoş bir kokusu olduğunu ve yayılıp, etrafa çok bulaşmadığını eklemeliyim.. Evet dudağımda görmüş olduğunuz ruj Deborah Il Rossetto Classic 807 numara, kendisini buradan görebilirsiniz.. Hemen hemen MAC Media'nın dupe'u diyebiliriz, renk tonu neredeyse aynı.. Bir de bu linkte görebileceğiniz 607 numara var, onu da almak konusunda kararlıyım :) Evet, koyu renk ruj sürmeye cesareti olanlar el kaldırsın! :)

I know it's not a smart move that starting to wear dark lipstick at the beginning of summer.. But i can't stop myself, maybe it's a sort of addiction.. I want to wear it at home even! :) I think i'm crazy.. Actually i was planning to buy MAC Media but i found this one at Watsons with a huge discount and of course i bought it.. Because as you see in photos, it's almost dupe of MAC Media.. This is Deborah Il Rossetto Classic No:807 and i can say that i'm in love with it! Are you brave enought to wear dark lipsticks? :)

-Z-



18 yorum:

  1. yine çok güzelsin, bu ruj rengi çok yakışmış:)
    zümracım saç rengini daha önce sormuştum ama unuttum,
    rica etsem adını yeniden yazabilir misin, çok teşekkürler :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok saol :)) Saç rengimin detayı burada ----> http://lunaparkqueen.blogspot.com.tr/2014/03/yeni-sac-rengim-ve-modelim.html

      Sil
  2. renk olağanüstü güzel! bulaşma yapmaması çok iyiymiş, denemeli!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani hiç bulaşmıyor desem yalan olur ama böyle her yere bulaşıp mahveden bir tür vardır ya öyle bir durumu yok, daha az o bulaşma hali.. Yoksa fincanınızda hafif bir iz bırakıyor kahvenizi içerken yani ;)

      Sil
  3. rendine bayıldım güle güle kullan canım, bu tonda benimde rujum var ve hala sürmeye devam ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de uzun süre süreceğim gibi görünüyor :) Yaşasın koyu renk ruj kardeşliği! :)

      Sil
  4. ama feci yakismis. gercekten cok güzel duruyo sende

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy çok teşekkür ederim! :) İşin güzel yanı hemen hemen her tende güzel duracak bir tonu var.. Denemelisiniz :)

      Sil
  5. ama çok yakışmış boşver yazın da kullan sen bu rengi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlaştık :)) Çok tşekkürler!

      Sil
  6. cok yakışmış canım.

    YanıtlaSil
  7. Kesinlikle senin renklerin :)
    Ama ben sana acik renkleride cok yakistiriyorum, hele ki nude! :)

    Sevgiler canim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nude bazen seviyorum ama bazen çok soluk duruyor gibi geliyor. Mesela güzel görünmek istediğim bir gün nude sürmek istemiyorum :D Öyle bir takıntım var. Çok teşekkürlerrr :)

      Sil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...