26.05.2014

Hepsi Size Hediye!!! :)


Haftaya harika bir haberle başlıyoruz! :) Geçtiğimiz hafta size Farmasi'nin birbirinden güzel kozmetik ürünlerini burada anlattım ve tarafınızdan oldukça yoğun ilgi gördü :) Bunun üzerine biz de Farmasi X Lunapark Queen işbirliği yaparak bu güzel ürünlerden size de hediye etmek istedik ve oldukça cömert, dolu dolu bir hediye paketi hazırladık! :) İçinde neler mi var? Aşağıdaki fotoğraflarda yakın çekim olarak detaylarını görebileceğiniz gibi; Berries serisinden en sevdiğim cins olan soyulabilen Peel off maske ve yüz peelingi.. Harika fırça şekli ile efsane kirpikler yaratan Dark Queen maskara.. (Bunda gözüm kaldı :)) ) Bunun yanında 3 in 1 pure gloss şeftali tonunda mis gibi bir dudak parlatıcısı, severek kullandığım SPF 25 güneş korumalı CC krem (detayını ve yorumlarımı burada anlatmıştım zaten).. Mavili grili dumanlı göz makyajlarınızın kahramanı olacak dörtlü, yoğun pigmentli bir far paleti.. Farmasi'nin meşhur parfümlerinden Scandal!! :) Ve en tatlı pembesinden ve kırmızısından iki güzel oje.. Daha ne olsun :)) Çarkıfelek'in Çarşı'sı gibi oldu blog! :D

Gelelim en can alıcı noktaya! Bu paketi kazanmak için ne yapmalıyız? Çook basit.. ;)
1. Tabi ki öncelikle GFC üzerinde blogumu takip ediyor olmalısınız, sağ taraftan "bu siteye katılın" butonuna tıklayarak hemen takibe alabilirsiniz..
2. Aslında bu bir Instagram yarışması.. Aktif bir instagram hesabı olmayanlar maalesef katılamıyor. Postun en üst kısmındaki fotoğrafı (Ben zaten Instagram'da paylaştım, benim sayfamdan alabilirsiniz) kendi instagram profilinizde beni (@zumracelik) ve Farmasi'yi (@farmasiofficial)  etiketleyerek paylaşıp, çekilişi duyurmanız gerekiyor.. Tabi ki bizi instagram'da takip ediyor olmanız da gerekiyor :) Hesaplarınız gizliyse göremeyebiliriz, ona da dikkat edin lütfen..
3. Katılım için son gün 30 Mayıs ve sonrasında kazanan kişi Farmasi ve benim Instagram hesabımızdan duyurulacak, şimdiden bol şans dilerim!! :)

-Z-






4 yorum:

  1. merhaba,
    tugce tasgin bloğunuzu takip ediyorum
    durubaby instagramda paylaştım
    http://instagram.com/p/oc9uNoqQVV/
    tugce_tasgin@hotmail.com
    Tuğçe Caner


    sevgiler....

    YanıtlaSil
  2. merhaba
    gfc: gönül madamı
    instagram: gönül madamı
    paylaşım:
    http://instagram.com/p/odV-ZoxVxo/
    gonulmadami@gmail.com

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, blogunu Tuğçe Küpeli ismiyle takipteyim. Instagramdan katıldım
    http://instagram.com/p/ofGyxNOgpX/
    Sevgiler :-)
    tugcekpl@gmail.com

    YanıtlaSil
  4. ınstagramdanda katıldım .burdanda yazmak gereklımı canım.

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...