24.05.2014

Jewel File 101: Earrings


Herkese merhaba! Düğün, davet, mezuniyet sezonu artık resmi olarak açıldığına göre bu konuda bir şeyler yazmak istedim. Hatırlarsanız daha önce elbise konusunda birkaç post hazırlamıştım. Artık tarihler yaklaştığına göre tahminimce elbiseleriniz hazırdır ama hala ayakkabı, çanta, aksesuar gibi küçük detaylar üzerinde düşünüyorsunuzdur. Doğru mu? :) Bugün size aksesuarla ilgili yardımcı olmak istedim. Bir elbiseyi tamamlayan en önemli parça şüphesiz takılar.. Ben straplez ya da yaka kısmı uygun olan elbiselerle kolyelere bayılırım ama elbise müsait değilse en güzeli şık bir çift küpe seçmek.. Taşlı ve abiye küpeler pırıl pırıl dursa da fiyatları malum.. İşte bu tür küpeleri uygun fiyata bulabileceğiniz bir site ile tanıştırmaya geldim sizi: www.tbdress.com ! Ben kendi favorilerimi ekledim bu posta ama sitede 100'den fazla çeşitte küpe var.. Mutlaka bu linke tıklayarak incelemenizi öneririm ;) http://www.tbdress.com/Cheap-Earrings-100555/

Hi babies! :) The occassion season has been offically opened! So, we need some good jewels to combine with our dresses.. If you remember i told about dresses a few months ago and it's time for jewels! :) I think the most important thing for a special day is the accessories which you styled with your dress. And if your dress's chest area is not suitable for a necklace, it's good to choose a pair of nice earrings.. But if you want to wear crystals, swarovskies and some kind of valuable stones, it would be a little bit expensive. But don't worry! I will show you some cheap earrings... They're really fashion earrings and you don't have to pay much for them but they'll still look pretty on you ;) I chose my favourites from www.tbdress.com and you can see the photos below. But i definetely advice to look for more earrings at the website, because there are lots of more earrings.. You can find more than 100 earrings there. So here the super link which will save your money and style ;) http://www.tbdress.com/Cheap-Earrings-100555/

With love
-Z-





1 yorum:

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...