30.05.2014

Natural Shades


Herkese merhaba! Oldukça yoğun geçen bir haftanın ardından hafta sonuna varma sevincini yaşıyorum desem yalan olur :) Bu, sanırım benim TGIF! moduna girmediğim son Cuma :) Anladığınız üzere önümüzdeki hafta yeni bir işe başlıyorum.. Hem de şanslıyım ki, çok istediğim bir yerde.. :) Umarım sonrası da güzel olur aynı şekilde.. Gelelim ne giydiğime.. Hem rahat hem şık hem de sade olmak benim en sevdiğim stil aslında.. Bu kombinin anahtar parçaları ise kesinlikle doğal tonlardaki yeni ayakkabılarım ve koyu renk rujum. Koyu renk rujumla olan çarpıcı ilişkimizden burada bahsetmiştim. Ayakkabıların ise rengine hayranım, siyah, beyaz ve taba üçlüsü her zaman, her yerde kurtarıcı! Ve kalıbı da oldukça rahat.. Son olarak pantolondan bahsedeceğim! Bu pantolonun başka renklerini de daha önce blogda giymiştim. İnanılmaz rahat, likralı bir kumaş pantolon ve fiyatı da inanılmaz uygun. Vero Moda'da iki tane alınca tanesi 30 TL'ye geliyor. Bende her rengi var sanırım, ihtiyacınız varsa kaçırmayın.. :) Ürünlerin marka ve linklerini postun alt kısmında bulabilirsiniz.. O zaman ben tatlı heyecanımla birlikte kaçıyorum.. Önümüzdeki hafta blog biraz durgun olursa kusuruma bakmayın artık, en kısa zamanda dengeleri toparlayıp geri gelirim.. Instagram'da her türlü aktifim, özlerseniz oraya da beklerim.. :*

Hello guys! After a very busy week here i'm again with a style post. Today is the latest Friday which i don't say TGIF! Because, as you already understand i am starting a new job on Monday. I'm so happy and a bit excited because i wanted to work there so much. Okay, let's talk about the outfit.. The stars of this outfit are definetely heels with natural shades and dark lips.. I already told about my dark lips obsession here. And the heels are amazing! I am planning to combine them in lots of different way. You can find all the brands and links of the products which i wore at the end of this post. Because of the new job, you may not hear from me so much next week, but i'll be back, promise! Keep in touch on Instagram ;) Kisses :*

-Z-

















Gömlek / Shirts : Stradivarius
Pantolon / Pants : Vero Moda
Saat / Watch : Casio Retro Gold
Gözlük / Glasses : Buraya Tıklayın! / Click here!
Yüzükler / Rings : Buraya Tıklayın! / Click here!
Lunapark Queen Kolye / Necklace : Buraya Tıklayın! / Click here!
Yuvarlak Burç Kolye / Round Necklace : D'arc By İlknur Karasoy 

14 yorum:

  1. yeni is mi! harika, hayirli olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Bu pantolonun siyah ve lacivertini aldım birkaç ay önce...nerdeyse başka bir şey giymek istemiyorum hep bunları giymek istiyorum, çok rahat... bu ay iki tane daha alırım diye düşünüyorum... güle güle giy canım ayakkabıların gerçekten şık ve kurtarıcı bir parça... işin hayırlı uğurlu olsun,herşey gönlünce olsun...öpüyorum,sevgiler.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de siyahı, laciverti, kırmızısı ve beyazı var :) Toprak tonlarında da almak istiyorum. Aynen o kadar rahatlar ve o kadar kolay kombinleniyorlar ki başka bir şey giymek istemiyorum. İşe giderken üniformam oldular şimdiden :) Çok teşekkürler güzel dileklerin için de :) Ben de öpüyorum çok ***

      Sil
  3. Iste geldim :) ayakkabin super cok guzelmis.renkler kurtaricu hakiketen.aynisindan istiyorummmm.pantolonunda cok yakismis.yuzukler harika.daha oncede demistim.hem fizigin harika.hemde zevklisin arkadasim.iyi haftasonlari.sevgiler.ha birde isin hayirli olsun ♥♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel sözler! :) Çok tşekkür ederim canım benim.. Öpüyorum kocaman! <3

      Sil
  4. Zümracım, gömlek yeni sezon mu? çok beğendim bu stili, yeni işinde de başarılar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım :) Gömlek iki sezon öncesine ait maalesef.. :(

      Sil
  5. Bayıldım.Yeşil her zaman güzeldir ki sana da çok yakışmış canım.Harika görünüyorsun.Yüzüklerinde çok hoş:)
    http://sansaafashion.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım :) Yeşilin her tonuyla barışık değilimdir ama bu tonunu çok severim. Özellikle gold rengi takılarla harika oluyor :) Sevgiler!

      Sil
  6. 10 üzerinden 10 veriyorum ;)

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...