21.05.2014

New Beauty Products By Farmasi


Geçtiğimiz hafta Farmasi bana çok tatlı bir sürpriz yaparak birbirinden güzel ürünlerini denemem için gönderdi. Ben de hemen ilk izlenimlerimi sizinle paylaşmak istedim. Ürünlerden aşağıda tek tek bahsedeceğim ama genel olarak şunu söyleyebilirim ki Farmasi ürünleri, uygun fiyatlarının yanı sıra kalite olarak da beni oldukça tatmin etti. Özellikle bazı ürünlerini düzenli olarak kullanmaya devam etmeyi planlıyorum.

Last week Farmasi has made a great surprise and sent me some of their beauty products.. I really love all of them. Beside the good prices they're really great products, really good quality.. I'm planning to use some products regularly. Espcially lipsticks and the pink lip balm are amazing.. Cc cream and mascara are also great. You should definetely try them.. I'm adding some close photos below, i hope you enjoy, kisses!


En sevdiğim kozmetik ürünü kuşkusuz ruj! :) "Hayatın boyunca tek ürün kullanacak olsan ne olurdu?" sorusuna hiçbir zaman ruj cevabını vermem çünkü benim için göz makyajı olmadan rujun da pek bir anlamı yok. Ama iş kullanmaya gelince, en keyifli ürün renkleriyle, kokularıyla kesinlikle rujlar, balmlar, glosslar.. :) 


Bana Glamoure Shine serisinden iki renk geldi. Bu renklerden biri metalik tonlu orta koyulukta bir pembe. İkincisi ise ilk bakışta kahve gibi duran ama dudakta somonumsu doğal bir pembe haline alan ve metalik olana göre kesinlikle daha çok sevdiğim bir renk.. Nedense metalik rujlarla da ojelerle de hiç barışamadım. Göz makyajımda bile hala mesafeliyim.. 


Yukarıdaki fotoğraf metalik olan ruj.. Katalog fiyatı şu anda 14,40 TL.. Performansına göre oldukça uygun bir fiyat. İki ruj da oldukça kolay sürülüyor ve dudağı nemlendiriyor, asla kurutmuyor, çizgilere dolmuyor. 


Yukarıdaki ise ışıkta daha pembe duran ama normal bir zeminde daha kahvemsi bir ton izlenimi veren ruj.. Özellikleri yukarıda saydığım metalik olanla aynı ancak kalıcılık konusunda bu rengin metaliğe göre çok daha başarılı olduğunu söyleyebilirim. Günlük kullanım için çok güzel, çok doğal ve yüzü renkli gösterecek bir renk. Ayrıca her ten rengine de yakışacağını düşünüyorum..


Memnun kaldığım bir diğer ürün ise All in One Color Control CC Krem.. Normalde CC kremler güneş koruyucu özellikleri ile ön plana çıkarlar ve kapatıcılıkları çok güçlü olmaz. Ancak bu CC kremi bu yönden de oldukça başarılı buldum. İçinde kolajen, argan yağı, ipek proteinleri, B3 ve C Vitamini, bitki özleri ve multimineraller bulunuyor. Ciltte ağırlık yapmıyor ve gerçekten pürüzsüz bir görünüm sağlıyor. Ayrıca güneşe karşı da 25 SPF içeriyor. Açıktan ortaya ve ortadan koyuya olmak üzere iki rengi var, bende gördüğünüz renk açıktan ortaya..


CC kremi elimin üzerinde yaydıktan sonra önce / sonra farkı oldukça belirgin olarak görünüyor. Bu ürün de 50 ml. ve 21,99 TL. Ancak kolay dağılan yapısı sayesinde küçücük bir miktar bile bütün yüzünüz için yeterli olacağından bu kremin uzun süre gideceğini tahmin ediyorum.


Memnun kaldığım bir diğer ürün ise Deep Black Maskara.. Kalın ve oval fırçası gerçekten kolay bir sürüş sağlıyor ama full volume özellikte olmasına rağmen muhteşem bir hacim verdiğini söyleyemem. Ama hiç topaklanmadan kirpikleri çok güzel ayırıyor ve hem doğal, hem de belirgin bir görünüm elde etmenizi sağlıyor. Günlük kullanım için oldukça güzel bir ürün.. Ayrıca Provitamin B5 ve E Vitamini de içerdiği için kirpikleri kurutmuyor, nemlendiriyor. 14,99 TL lik uygun fiyatını da düşününce alınası bir ürün olduğunu söyleyebilirim.


Ve katalogda daha bir sürü rengi olan ojeler.. :) Yoğun renklerini ve hızlı kurumalarını çok sevdim ve fiyatları 2,49 TL.. Bunları tek tek deneyip instagram (@zumracelik) hesabımda paylaşacağım, takipte kalın :) Favori rengim ise en soldaki 25 numara oldu :)


Farmasi'nin çok sevilen parfümlerinden Sensational! :) 50 ml ve 29,99 TL olan bu EDP, sandal ağacı, musk ve amber kokularının romantik birleşiminden meydana gelen, yoğun ve kadınsı bir koku.. Geçtiğiniz yolda kokunuz kalsın istiyorsanız bu koku tam sizlik :) Ayrıca alt notalarında da bergamot, muguet ve gül barındırıyormuş. Ben bu kokuyu daha çok akşamları çıkarken kullanmayı planlıyorum.


Osmanlı Hamam Kültürü'nü banyoma getiren bu ürünleri çok sevdim. Özellikle tasarımları hem otantik hem de gold ve pembenin uyumuyla çok tatlı.. Bu serinin aslında musk kokusu, odunsu aromatik koku ve şam gülü olmak üzere üç çeşidi var. Bendeki şam gülü ve gerçekten harika kokuyor. Gül kokan ürünlere hep endişeyle yaklaşırım çünkü genelde gül değil gül suyu gibi kokarlar. Ancak bu ürünler gerçekten gül gibi kokuyor :) Katalogda şu anda -aynı zamanda şampuan olarak da kullanılabilen- duş jelinin fiyatı 9,99 TL.. 


Veeee işte geldik en favori ürünüme :) Gerçekten çantamdan bir haftadır çıkarmadığım, kullanmaya kıyamadığım, hiç bitmesin istediğim bir ürün oldu kendisi.. Farmasi Lip Balm'ların 4 çeşidi var: Süper ipeksi dudaklar, ultra koruma, dudak terapisi ve yoğun nemlendirme.. Bendeki pembe olan yoğun nemlendirme özellikte olanı. Ve kokusu çilekli sakız gibi.. Dudağıma verdiği pembe rengi de çok sevdim. Günlük kullanımda ekstra ruj sürmeye hiç gerek kalmıyor ve çok güzel nemlendiriyor. Fiyatı da 4.99 TL.. Ayrıca bendeki versiyonu Shea yağı, jojoba ve A-E Vitaminleri içeriyor..


İşte böyle.. Umarım bu post işinize yarar.. Lip balmı, glamoure shine ruju ve ojeleri denemenizi şiddetle tavsiye ediyorum. Farmasi ürünlere nasıl ulaşacağız derseniz bu linkte ve bu linkte detaylı bilgi bulabilirsiniz. 

Sevgiler ;)
-Z-

6 yorum:

  1. Üyelik ve Bilgi İçin : www.farmasi-kayit.com

    YanıtlaSil
  2. ben de bir Farmasi kullanicisiyim, gercekten cok begendim, tavsiye ederim urunleri; sensational parfumunun kokusu size yabanci gelmesin jadore ile ayni:)))))))) kullanacak olanlara tbenden iyooo

    YanıtlaSil
  3. türkiyenin tek 117 ülkeye ihracat yapan tek türk marakası farmasi kozmatik sizde farmasi ürünlrinden almakyada üye olmak link tıklamanız yeterli istiyorsanız face ALİ AVCI /FARMASİİZMİT/ farmasialiavci / twitter /matraxali/ google ali avcı /instigram / aliavcı dan ulaşabilir yada direkt 5427277318 den hayellerinize ulaşmak için bir tık yeter en derin saygılarımla herşey gönlünüzce olsun ALİ AVCI

    LİNKİ TIKLAYIP HAYELLERİNİZE ULAŞIN
    http://www.farmasiint.com/onlinekatalog/
    İLETİŞİM İÇİN 5427277318 Ali Avcı
    http://www.farmasimarketing.com/marketing/default.aspx?RefId=e80aac3a-6579-4d3a-b897-45f74127e6f6
    Farmasi Marketing

    YanıtlaSil
  4. Cc kremi ve pembe lipbalmı ben de severek kullanıyorum, Farmasi'nin birçok ürünün çok kaliteli olduğunu düşünüyorum. Güzel günlerde kullanın siz de. :)

    YanıtlaSil
  5. rujların numaraları nedir acaba?

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...