28.05.2014

Vefa Lisesi Boza Günü


Herkese merhaba! İşte sonunda hazırlayabildiğim post.. Her yıl Mayıs ayının ilk Pazar'ı bütün Vefa Lisesi mezunlarını buluşturan Boza Günü etkinliği olur.. Benim  bu lisede harika ve çok çılgın anılarım olmasına rağmen hayatın akışına kapılıp bir türlü Boza Günü'ne gidememiştim. Bu yıl ilk defa yatakhaneden kızlarla organize olmayı başarıp Boza Günü'ne gidebildik.. Liseden mezun olalı tam 8 yıl geçmiş, insanın inanası gelmiyor :) Ama hepimiz hala aynıyız, aynı şeylere gülüyoruz, yıllar sonra hep birlikte toplanmak çok değişik bir duyguydu.. Yatakhane binasını gezmek, eski öğretmenlerimle sohbet etmek.. Hatta biz kızlarla bir gece öncesinden bir araya gelip birlikte kalıp yatakhane ruhunu erkenden canlandırdık.. Uykusuz, bol dedikolu, bol kahkahalı bir gece düşünün.. :) Sık sık görüşemesek de hepsini öyle çok seviyorum ki.. Çok şükür artık bir Whatsapp grubumuz var, en azından kimin hayatında ne olup bitiyor, şok gelişmeleri anında alıyoruz! :))) Vefa Lisesi'ni, Vefa Bozası'nı, Uğur Dündar, Müjdat Gezen, Kemal Sunal gibi mezunlarını, yeşilini, beyazını, onunla ilgili her şeyi çok seviyorum.. Hep derlerdi lise gibisi olmaz, bu sıraları, bu arkadaşları çok özleyeceksiniz diye.. Doğruymuş gerçekten.. Kimi mesela üniversite hayatını unutamaz. Ama eğer Marmara Üniversitesi gibi bir üniversitenin Haydarpaşa Kampüsü gibi bir kampüsünde hukuk okuyorsanız üniversite hayatınız tıp ve ecza öğrencileriyle birlikte ineklemekten ibaret olur.. Öyleki üniversitenin festivalleri bile sizin final döneminize denk getirilir, hukuk öğrencisi kim eğlenmek kim :D Bu yüzden liseyi neden bu kadar çok sevip özlediğimi anlayabilirsiniz, ayrıca yatılı olması bana milyonlaca muhteşem anı ve bir düzine kız kardeş bıraktı, asla nankörlük edemem :)) Vee son olarak da instagram'da @kavunluanason kullanıcı adıyla beni takip eden Vefa Lisesi mezunu Büşra da gelip beni buldu ve tanıştık, çok mutlu oldum! Onunla olan fotoğrafımı da iki fotoğraf aşağıda görebilirsiniz.. Biliyorum bu sefer biraz fazla konuştum ama gerçekten bıraksanız daha çok yazarım :)) Sırada fotoğraflar, sevgiler.. :)

At the first Sunday of May we have met with all old students of Vefa Highschool.. Actually, it's a traditional thing and they call it as "Boza Day" If you ask me what is Boza, it's also a traditional beverage ın Turkey. It's an acidulated fermented drink of the Arabs and Egyptians, made from millet seed and various astringent substances; also, an intoxicating beverage made from hemp seed, darnel meal, and water. And Vefa's Boza is so famous so the day's name is that.. After this little information let's talk about the day. I have graduated at 2006 and this was my first time at Boza Day.. I was staying at the dormitory of the highschool and i have lots of best friends there. We managed to be together and finally we did it thanks to Boza Day :) It was really touching to see old friends, old teachers and old buildings which we had lessons in them.. And one of my sweet followers called Büsra, she is also graduated from Vefa Highschool and found me there, it was so nice to meet with her to. I know that i talked so much, okey.. Here the photos.. :) Love you!

-Z-





























7 yorum:

  1. How cool! And I really want to try that drink!

    SDMxx
    www.daringcoco.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you! :) If you come to Turkey, you should try it! :) It's really sweet and delicious..

      Sil
  2. Hepsi birbirinden guzel

    YanıtlaSil
  3. Aynı şeylere gülüyoruz o kadar güzel bir tespit ki bizi anlatan... çoook güzeş resimler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım benim :) Özledim bile! <3

      Sil
  4. mrb gfc,bloglovin ve facebook tan deniz gür olarak,instagramdan ve twitter dan da moonsharose olarak takipteyim.instagramdan da katıldım.mailim denizgr@ymail.com sevgiler :)

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...