5.05.2014

Vitringez Ile 2014 Gözlük Trendleri

 Photos by Candan Uluğ

Merhaba! :) Bu haftayla birlikte artık yağmurlar gidiyor, güneşli havalar bizi bekliyor diye umut ediyorum. Evet yazı ve güneşi çok seviyorum ama bu kadar sabırsızlanmamın bir sebebi de artık güneş gözlüklerimi takmak için sabırsızlanıyorum. Hazır güneş gözlüğü sezonu da açılmışken Vitringez ile bir işbirliği yaptık. Vitringez Blog için 2014'ün en popüler güneş gözlüğü trendlerini anlattım. Instagram trendinden ombreye, aquadan yarım çerçeveye kadar en popüler trendler hazırladığım yazıda sizi bekliyor. Yazıya ulaşmak için bu linke tıklayabilirsiniz. Ayrıca bu yazıya özel bir de çekim gerçekleştirdik. Fotoğaflarda görmüş olduğunuz gözlük de Vitringez'den... Bu gözlüğe ulaşmak için bu linke, "yok ben daha çok model görmek isterim" derseniz de bu linke tıklayabilirsiniz.. :) Bu arada fotoğraflardaki gözlüğün bir de mavi ve siyah tonlarında olanını çok beğenip aldım, yakında onu da blogda görürsünüz :) Onun linki de burada.. Burada olduğunuz için teşekkürler ve herkese güzel haftalar!

Hello! :) I hope the weather will be better in this week. Because it was rainy and closed in Istanbul and i really hate this kind of weather. I'm the doughter of summer and sun :)) And i also want to use my shades now! Because of that we have made a collaboration with Vitringez. I told 2014 Eyewear Trends for their blog. But unfortunately, it's just in Turkish language.. And we have made a photo shoot for this artickle.. I hope you like the photos because my sweet mum has took them :) Love you! And have a great week!

-Z-







1 yorum:

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...