9.06.2014

Engagement Ceremony of Zuhal

 Photos: Sarper Kesim
Hair: SSM

Merhaba! Geçtiğimiz Cumartesi ailece canım arkadaşım Zuhal'in nişanındaydık. Çok keyifli bir akşam olmasının yanı sıra çok sevdiğiniz birinin güzel başlangıçlara adım attığına şahit olmak da harika bir duyguydu gerçekten.. Zuhal'cim prensesler gibiydi, bu fotoğrafları çekerken kendisi hazırlık aşamasında olduğu için onunla fotoğraf paylaşamıyorum şu an için.. Ama instagram'da bulabilirsiniz :) Mekan böyle denize sıfır olunca, ışık da tam istenilen kıvamda olunca biz de Sarper ile hızlıca bir ne giydim postu çekelim dedik :) Bu güzel kareler için kendisine çoook teşekkür ederim. Ayrıca çok beğenilen ve övgüleri toplayan dağınık topuzum da SSM Kuaför'den Selçuk Bey'in şaheseri :) Hem şık hem spor dağınık bir topuz tam istediğim gibi oldu gerçekten, ben zaten modeli kendisine bıraktım, iyi ki de öyle yapmışım.. :) Elbisem, rujum, ojem, ayakkabım hakkında instagramda bir sürü yorum aldım.. :))) Maalesef çok klasik şeyleri sevmiyorum ve abiye bir görünüm elde etmek için illa french yapmaya ya da nude ruj sürmeye gerek duymuyorum. Bence görünüme stil ve hareket katan noktalar detaylar ve onların beni yansıtmasına izin verince kendimi daha rahat hissediyorum. Mint ojelerimle ve koyu renk rujumla çok mutluyum :) Bu arada ilginç bir şey daha! Bu elbise lise mezuniyet balom için Zara'dan almıştım.. :) Düşünsenize yıl 2006 :) 8 yıl sonra ilk defa giymiş olabilirim, hala içine sığıyor olmak güzel :))) Bu güzel günüme renk katan kardeşim Dağcan, blogger arkadaşım Cansu ve Zuhal'in nişanlısının tatlı kız kardeşi Aymira ile de birkaç fotoğraf ekledim aşağıya, umarım beğenirsiniz, yorumları bekliyorum, çok cesurum :)) Bir kez daha Zuhal'ciğime sonsuz mutluluklar diliyorum! Güzel haftalar!

Hello everyone! I went to Zuhal's engagement ceremony last Saturday with my family.. It was a really great night and it was really so touchable to see Zuhal is getting engaged! :) It's a whole new beginning for her and very nice to see her like that.. I wish she will be so happy forever.. My photos have taken by a talented photographer Sarper Kesim and my hair made by SSM hairdresser. Thanks to both of them. I felt so good! You can see my photos with my blogger friend Cansu, sweet brother Dağcan and cute Aymira below.. Waiting your comments! Kisses! And have a wonderful week! :)

-Z-


















5 yorum:

  1. ben çok sevdim!...modern vintage bi görünüm olmuş...ruj ve oje kontrastı da hoş ki :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Ben de tam olarak böyle düşünüyorum.. Modern vintage tam tanımı :)

      Sil
  2. harikasın kuzum! Mükemmel bi geceydi.. çok çok eğlendik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet değil mi çok güzel oldu :) Daha sık görüşmeliyiz :)

      Sil
  3. saç ve makyaja bayıldım özellikle:)
    kıyafetinde tam bir vintage kıvamında çokyakışmış:)

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...