10.06.2014

GIVE AWAY: Pembe Potin Heels...


Merhaba! Geçtiğimiz günlerde www.pembepotin.com bana beğendiğim ayakkabıları hediye etmek istediğini söylediğinde çok mutlu oldum :) Çünkü bir süredir renkli yılan baskılı ayakkabılara ilgi duyuyordum ama aradığım renk ve rahatlıkta bir türlü bulamıyordum.. Sitede neler var diye açıp baktığımda bu turkuaz tonlarındaki ayakkabıya resmen aşık oldum :) Onun yanında ise evde bir sürü ayakkabıya sahip olmama rağmen hiç klasik rugan siyah ayakkabım olmadığını farkettiğim için öyle bir seçim yaptım. Ve son olarak da yazın sıcak günlerinde rahat rahat rengarenk gezmek için örgü slipperları tercih ettim :) Topuklulara gelince, özellikle yılan baskılı inanılmaz rahat! Siyah olan da çok rahat ama rugan olduğu için dış yüzeyi daha sert ve diğeri kadar esneme yapmıyor haliyle.. Ve birazcık daha yüksek, aşağıdaki fotoğrafta göreceğiniz üzere.. Yılan desenliyle bir kombin hazırladım bile, yakında blogda olacak.. Ayrıcaaa tabi ki sizi de unutmadım! :) www.pembepotin.com dan seçtiği bir ayakkabıyı bir izleyicime hediye ediyorum. Bunun için yapmanız gerekenler yine çok kolay:


1. Tabi ki öncelikle GFC üzerinde blogumu takip ediyor olmalısınız, sağ taraftan "bu siteye katılın" butonuna tıklayarak hemen takibe alabilirsiniz..
2. Aslında bu bir Instagram yarışması.. Aktif bir instagram hesabı olmayanlar maalesef katılamıyor. Postun en üst kısmındaki fotoğrafı (Ben zaten Instagram'da paylaştım, benim sayfamdan alabilirsiniz) kendi instagram profilinizde beni (@zumracelik) ve Pempe Potin'i (@pembepotinayakkabi) etiketleyerek paylaşıp, çekilişi duyurmanız gerekiyor.. Tabi ki bizi instagram'da takip ediyor olmanız da gerekiyor :) Hesaplarınız gizliyse göremeyebiliriz, ona da dikkat edin lütfen..
3. Hangi ayakkabıyı istediğinizi bilmemiz açısından benim instagramda paylaştığım çekiliş fotoğrafının altına istediğiniz ayakkabının sitedeki kodunu ya da linkini yorum olarak bırakmayı unutmayın.
4. Katılım için son gün 28 Haziran ve sonrasında kazanan kişi Pembe Potin ve benim Instagram hesabımızdan duyurulacak, şimdiden bol şans dilerim!! :)

-Z-






14 yorum:

  1. Yılan desenli olan aşık olunmayacak gibi değil ki!
    Güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
  2. Katıldım blogun izleyicisiyim
    İg : zkntugce

    YanıtlaSil
  3. Gfc peline34 adıyla takipteyim instagramda peline34 takipteyim duyurdum beğendiğim ürünün linkini bıraktım

    YanıtlaSil
  4. instagramda esratakim olarak katıldım, izleyicinizim, esratakim@gmail.com sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, ben de takipçiniz oldum
    ınstagramda da akincihacer adıyla takipteyim
    şans olur da bana gülerse, linki buraya bırakayaım ıns.da yapamadım
    http://www.pembepotin.com/ayakkabi-12/pembe-potin-lacivert-ayakkabi-522/
    hacerakincikaya@hotmail.com

    YanıtlaSil
  6. Merhaba, izleyiciniz oldum,
    ınstagramda da akincihacer adıyla takipteyim
    olur da şans gulerse diye link bırakayım
    http://www.pembepotin.com/ayakkabi-12/pembe-potin-lacivert-ayakkabi-522/
    hacerakincikaya@hotmail.com

    YanıtlaSil
  7. Katildim gfc merve aker
    Instagram rekaevrem
    Sevgilerle
    Merve Aker
    rekaevrem@gmail.com

    YanıtlaSil
  8. merhaba
    gfc bakımlı anne ismiyle izleyicinim
    instagramda @bakimlianne olarak çekilişi paylaştım ürünün kodunu yorum olarak bıraktım
    Bahar Tuz
    bahartuz@gmail.com

    YanıtlaSil
  9. Merhaba,blogunu gfc den nazire olarak takip ediyorum,başarılarının devamını diliyorum,instagramda eczanaz olarak katıldım ve ürünün linkini paylaştım.ecza_nazo@hotmail.com

    YanıtlaSil
  10. izleyicinizim,instagram kullanıcı adım birsennnnnn
    birsengrbz_06@hotmail.com

    YanıtlaSil
  11. izleyicinizim,instagram kullanıcı adım birsennnnnn
    birsengrbz_06@hotmail.com

    YanıtlaSil
  12. Merhaba instagramdan nilay_eylul adiyla takiptyim ve paylastim gfcden nilay usta olarak takiptyim nilay_slh@hotmail.com

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...