17.06.2014

NG Güral Sapanca Wellness Park


Merhaba! Instagram'dan takip edenler hafta sonu boyunca Sapanca'daki mini tatilime eşlik ettiler.. :) Ben de hem tatil günlüğümü genel hatlarıyla yazıp size biraz NG Sapanca'dan bahsedeyim hem de gelecek stil postları için ön gösterim vereyim istedim :) Şimdiden söylüyorum elbisen nereden, bikinin nereden sorularını biraz bekletin, çünkü hepsini ayrıca post yapacağım. Gelelim tatileeee :) Çok beğendiğim otellerden biri olan NG Sapanca beni ve ailemi konaklamam için davet edince çok mutlu oldum çünkü tam olarak ihtiyacım olan bir şeydi.. Ben de aldım kardeşim Dağcan'ı ve tatlı annemi yanıma, düştük Adapazarı yoluna :) Leziz yemeklerle, havuz keyfiyle, mis gibi güneşle, spa deneyimleriyle, masajlarla, bol bol çekimle dolu, doğa ile iç içe iki gün geçirdik. Anlatmaya fotoğraflarla devam ediyorum :) İlk fotoğrafta Dağcan'la olan havuz keyfimizi görebilirsiniz. Havuzda resmen kendisinin oyuncağı oldum. Oradan oraya fırlatıp durdu beni.. O etraftayken özgür irademle havuza girmek hiç mümkün olmadı, yakaladığı gibi attı suya hep :)) 


Çektiğimiz postlardan birisi tam da otelin şık konseptine uygun oldu.. Odada çekimini yaptığımız bu post çok yakında blogda olacak ve bu çekimde odaya ait detayları da görme şansınız olacak.. Bu elbisenin çekimin yapmak için neredeyse iki aydır bekliyordum, bir türlü uygun anı yakalayamamıştım. Nihayet yerini buldu :)


Tatilden elimde kalan en güzel fotoğraflardan biri kesinlikle bu! Canım anneciğimle nasıl mutlu, huzurluyuz.. Şükretmenin güzelliğini yaşadığımız bir an oldu bu gerçekten :) Bu sarı elbisenin postu da yine yakında blogda olacak :)


Prenses annem şapkama el koydu.. :)


Şapkaya el koyma Vol. 2 tabi ki Dağcan ile gerçekleşti :)


NG Sapanca'da odalar inanılmaz konforlu ve her detay düşünülmüş.. Çok da şık.. Geniş, ferah, biz çok sevdik.. :)


Kim demiş kamerayla asansör #selfie si olmaz diye!? :))


Odaların yanı sıra otelin lobisi de çok ferah, aydınlık ve şık.. Burada vakit geçirmek harikaydı, özellikle beş çayı saatinde çay / kahve eşliğinde bin bir çeşit pastalardan yemek, hatta seçemeyip yiyememek anlatılmaz yaşanır :)) 


Instagram'da yoğun ilgi gören bu pembe elbisenin de postu yakında geliyor olacak.. İşte güzel lobide geçirilen güzel bir an :)


Yemekler ve mezeler nefisti demiş miydim???


Otel oldukça büyük bir yeşil alan üzerine kurulduğundan, su kaydıraklarından tutun, üç adet açık, iki adet kapalı havuzuna, mini golfünden, basketbol şahasına her şey mevcuttu.. Biz de değerlendirdik :) Topla oynanan sporlara karşı neredeyse fobim olmasına rağmen ilk defa basketbol sahasında Dağcan'la koşturup çok eğlendiğimi itiraf etmeliyim :)


Çooook sevdiğim yeni mayokinimle de çok güzel bir çekim yaptık, o da yakında blogda olacak :)


Yemeklerden bahsedip geçmek olmaz.. Onları da ayrıca kolajladım şöyle bir göz atın diye :) Üç öğün boyunca bir kuş sütünün eksik olduğu inanılmaz çeşitli ve leziz bir açık büfe vardı. Bunun yanında isteyenler ise a la carte olarak otelin restoranlarından da faydalanabiliyordu. Bu arada tatlılar efsaneydi ama yemekler de aynı derece efsane olduğu için son akşam tatlıyı es geçmek durumunda kaldım. Yine de dönerken bir kilo almış olduğumu ekleyeyim. Favorime gelince, normalde yemek aklıma bile gelmez ama tesadüfen denediğim kadayıf ve böğürtlenli güllaç muhteşemdi, aklınızda olsun :)


Lobideki beş çayına eşlik eden piyano ile canlı müzik ortamın güzelliğine güzellik katıyor, ruhunuza sanki şırıngayla huzur aşılıyor.. Bu cümleyi bana kurdurabildiğine göre ne kadar etkili olduğunu siz düşünün artık :)))


Odamıza otel müdürü Tezcan Özdemir tarafından bırakılan tatlı not ve ikramlar bizi çok mutlu etti. Ayrıca bütün personel de inanılmaz kibar ve yardımseverdi. Her şey için buradan onlara bir kez daha teşekkür etmek istiyorum :)


Odayla ilgili en sevdiğim şeylerden biri de Fransız balkonuydu. Ormana karşı ne keyif yaptım sormayın.. Rengarenk yabani kuşları izlemek ve seslerini dinlemek de çok güzeldi :)


Otelin giriş katında akşamları canlı müzik yapılan ayrı bir cafe daha bulunuyor. Buranın özellikle dekorasyonuna bayıldım. Bu arada dekorasyon demişken otelin içindeki mini vitrinlerde Gülsüm Güral'a ait porselen fincan koleksiyonunu görebiliyorsunuz. Minicik, rengarenk, dünyanın farklı yerlerinden çeşit çeşit formlarda bir sürü kahve fincanı düşünün.. Annemle hayran kaldık :)


Akşam yemeklerinde de canlı müzik yapan tatlı bir grup vardı :) Beni kırmayıp poz verdikleri için teşekkürler..


Üzgünüm Pamuk Prenses! Ben buradayken senin havan sökmez, cüceler de benim, prens de benim, anca arkamda saklanırsın, hıh! :)))


Ben bu minik kuşu yerim! Bu kareyi yakalamak hiç kolay olmadı, Dağcan'ın ellerine sağlık :)


Konaklamanın yanı sıra Aliva Spa tarafından hediye edilen Aromatheraphy masajım uzak doğulu Rita tarafından yapıldı ve tam anlamıyla ha-ri-kay-dı! :) Ayrıca masaj sonrasında da Aliva Spesiyal Çayı'ndan ikram ediyorlar. Özel bir bitki çayı olan bu çayın yanında ise şeker yerine bir sürü kuru dut ve kuru kayısı veriyorlar, nefisti... :)


Spa demişken, Aliva Spa'dan birkaç kareyi de sizinle paylaşmak istedim. Saunadan Türk hamamına, buhar banyolarından kar banyolarına, hatta süt banyolaına, dinlenme odalarına, jakuzilere, kapalı havuzlara kadar her türlü alternatifin yer aldığı güzel bir spa deneyimi için kesinlikle tavsiye ederim..


Biz çekim yaparken yorulan anneciğim kendini bahçedeki gölgede serin hamaklara attı :) Ben hamak keyfi yapmaya fırsat bulamadığım için çok içimde kaldı, onun fotoğrafını paylaşıyorum :))


Herkesin hamak keyfi stili farklı :))) Bu çocukların oturuşu ve birlikte takılmaları o kadar hoşuma gitti ki paylaşmak istedim. Eğer okuyan varsa aranızda Pıtırcık kitaplarını bilirsiniz Can yayınlarının.. O kitaptaki afacan kahramanların gerçek hayattaki versiyonları gibiler bence :)


Veeee son olarak muhteşem bahçeleri ve yemyeşil doğası, mis gibi havasıyla Güral Sapanca! :) Ayrıca bahçelerinde düğün, nişan organizasyonları için çok güzel alanlar var.. Özel günler için de kesinlikle düşünülebilecek yerlerden. İstanbul'dan ulaşım tam iki saat.. Haftasonu kaçamakları için de muhteşem bir rota olduğunu belirtmeliyim. Bu güzel deneyim için başta sevgili arkadaşım Duygu Derun'a ve bütün Güral Sapanca ekibine çok teşekkür ederim... :)

Hello!! :) Last weekend me, my brother Dağcan and my mother went to Güral Sapanca Hotel and stayed for one night. It was a really nice short holiday and we relaxed so much. There were lots of delicious foods, funny activities, spa center, pools, massages and more! We made almost five photo shooing there and they'll be on blog soon. You can see the previews of some of them in this post :) Waiting your comments and love you!

-Z-

11 yorum:

  1. Cidden çok güzel görünüyor. Tatili, sıcağı sevmeyen bana bile o kadar güzel gözüktü ki anlatamam :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheheh özendiren bir post oldu değil mi :))

      Sil
  2. Gerçekten rüya gibiymiş
    çok beğendim bir kenara yazdım canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen not almakta fayda var :) Öpüyorum!

      Sil
  3. Harika bir yermiş. Mayokini ve sarı şirin elbisene bayıldım.

    YanıtlaSil
  4. ayyy ne güzel eğlenmişsiniz canım süper :) ben de birkaç sefer kaldım bu otelde ama iş sebebiyle olduğu için daha çok konferans salonu ve odada çalışmaca şeklinde geçmişti günlerim :) bence türkiyenin en güzel spa'sı kesinlikle burada :) elbiselerine bayıldım en kısa zamanda postlarını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konferans salonlarını da gezdim, onlar da çok güzeldi :))) Spa'sı da dediğin gibi güzel ama Grand Tarabya'nın spası da çok güzeldi :)) elbiseler çok yakındaaa!

      Sil
  5. Her şey on numara beş yıldızmış gerçekten! :)
    Ama ben mayokinine bayıldıım! :)

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...