11.07.2014

Crème Brûlée


İşteeee çoook sevdiğim Bonprix elbisem ile yeni bir post! :) Bonprix.com.tr elbiselerle postlar devam ediyor, son bir kombin daha kaldı ve onu da çok seveceksiniz eminim.. :) Yine bu elbisenin kumaşına, kesimine bayıldım.. Özellikle kremi gold detaylarla hareketlendirmek muhteşem olmuş.. Kombin için ise geçen sene çok severek Deriden indiriminden kaptığım Manas sandaletlerimi, Accessorize bilekliğimi ve De Vib çantamı kullandım.. Umarım beğenirsiniz çünkü ben çok sevdim! Bu arada saç rengimi koyultmak konusunda ciddi düşüncelerim var, yorumlarınızı merak ediyorum? :) Şimdiden herkese süper hafta sonları diliyorum!


Here my favourite dress!! It's from Bonprix again and my collaboration with Bonprix is still going on. There will be one more post with Bonprix next week and i'm sure you'll like it too.. :) I also loved this dress's fabric and color. It's a perfect idea to combine beige with gold shades.. :) I combined it with my Manas sandals, Accessorize bracelet and De Vib bag.. I hope you like them :) Btw, i'm think about getting a darker hair color.. I want to hear your ideas?? :) Thanks.. And have a wonderful weekend babes!


-Z-










Dress / Elbise : Bonprix.com.tr
Shoes / Ayakkabılar : Manas - Deriden
Bracelet / Bileklik : Accessorize
Bag / Çanta : De Vib

2 yorum:

  1. canım çok şık olmuşsun bu elbise iş için ideal :) yeşil fonda da bi başka güzel durmuş galiba :)

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...