18.07.2014

Dots On Dots!


Hem puantiye desenini hem siyah beyazı canlı renklerle patlatmayı seven biri olarak bu kombini nasıl bir keyifle hazırlayıp üzerimde taşıdığımı tahmin edebilirsiniz :) Ojelerimle de gömleğime uyumlu detaylar yarattıysam işlem tamam! :) Bu ara kendimi gerçekten iyi hissediyorum ve mutluyum.. Böyle söyleyince genelde "hayırdır ne oldu ki?" diyorlar.. Ben şöyle düşünüyorum, insanların mutlu olmak için değil aksine mutsuz olmak için sebeplere ihtiyacı vardır. Benim çok şükür ki mutsuz olmak için bir sebebim yok, yani öyleyse mutluyum :) Size de en mutlusundan bir hafta sonu diliyorum! Ürünlerin markaları ve linkleri postun sonunda, öpüldünüz mutlu mutlu! :)

I really love dots! If i combine them with my nail art, i am happier! I also love B&W combinations and combine them with neon colors.. So, this is one of my favourite outfits :) In these days i feel really happy. And when i say that people always ask "but why!?" Actually i think people don't need reasons to feel happy, reasons are necessary for being sad.. :) I don't have any reason to make me feel sad, so i am lucky and happy :) Have a happy weekend babes! And you can find all the brands, links and a great kiss at the end of the post, kisses! :)

-Z-
















Heels / Ayakkabılar : Click here! / Buraya tıklayın!

4 yorum:

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...