9.07.2014

Dress Code: Transparent & Black


İşte yine belki de iki aydır post edilmeyi bekleyen bir elbise - küpe ikilisi :) Ve yine Güral Sapanca sınırlarından bir post :) Bu sefer odanın içinden sesleniyorum size.. Otel odalarının konforu her zaman başkadır.. Dekorasyondaki minik detayları keşfetmeyi, yeni yastığa alışmaya çalışmayı, banyodaki minik sabunların kokularına bakmayı, mini barı kurcalamayı çok severim :) Ayakkabılarıma gelince ise kendileri Pembe Potin'den.. Daha önce burada anlatmıştım hatırlarsanız.. Bir sürü ayakkabım olmasına rağmen hiç siyah rugan düz bir ayakkabım olmadığını fark ettiğim anda Pembe Potin'den gelen hediye beni mutlu etti :) Ve son olarak da küpe ve saçlarımın yarattığı kontrastı çok sevdim. Sizin de yorumlarınızı merak ediyorum, linkleri postun sonunda bulabilirsiniz, sevgiler :*

Hello babes! Here is one of my favourite posts! I was waiting to post this dress maybe for a few months.. I don't know why but i couldn't find the right place and the right time to wear it.. But i really loved it.. Especially the cut and the transparent parts are really charming. You also know the black power :) Definetely my thing! I combined it with emerald colored georgeus earrings and black shiny heels! What do you think about this look? Photos were taken at Gural Sapanca hotel and thanks to them too :) You can find the links at the end of the post.. :*

-Z-









Elbise / Dress: Click here!
Küpeler / Earrings : Click here!
Ayakkabılar / Heels : Click here!

5 yorum:

  1. ayak numaran kaç bilmiyorum fakat ayağını büyük göstermiş.
    Stiletto seçerken gerçekten çok dikkat etmek lazım. Ön kısmı kalın daha ince olunca çok daha hoş duruyor.
    Benim de sitiletto alırken yaşadığı bir sıkıntı. Aldığım fakat bu sebepten giymek istemediğim bir sürü stilettom var.

    YanıtlaSil
  2. Сompetition on my blog! win lacy shorts :)

    I will rejoice to your participation, dear <3

    anngrigorieva.blogspot.ru/2014/07/romwe-decorate-your-summer-in-lace.html

    ask me if something is unclear :))

    http://anngrigorieva.blogspot.ru/

    YanıtlaSil
  3. sen nasıl harikasın yine ama yaaaa (: maaşalllah canımaaaa (:
    ayrıca sonunda blogumu açtım desteğini esirgemezsen çok sewinirim (: öperim çoook (: xoxo

    http://misschocott.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...