27.07.2014

For Extraordinary Summer Nights


Herkese merhaba! :) Ufak bir aradan sonra yine buradayım. Bu aralar sizce de havalar çok tuhaf değil mi? Bazen nemden öldüren insanı boğan çılgın bir sıcak, bazen gök delinircesine yağmur.. Hepsinin üstüne kapalı alanda buz gibi klimaya maruz kalıp ardından sıcak ortama geçince yaşanan hava değişimleri vs. derken ben şifayı kaptım. Size de bu postu ilaçlarımla birlikte hasta yatağımdan yazıyorum. Karar aldım -biraz geç kalmış olabilirim, evet- bundan böyle yanıma ince de olsa bir hırka ya da şal alacağım, hatta bir tane de ofiste bırakacağım. Böylece yaz akşamları için hırka önerisi postu yazmış oldum :) Yukarıdaki fotoğrafta benim favorim çizgili olan, en benlik en cool o :) Hapşurmaktan yorulmuş bir şekilde sizi daha çok hırka alternatifi içeren bu linkle baş başa bırakıyorum.. :) http://www.tbdress.com/Cheap-Cardigan-100595/

Hello everyone! :) After a tiny break here i am again.. In Turkey we have a strange summer. Especially in Istanbul the weather is really moody :) Sometimes rainy, windy, sometimes too hot.. So i don't know what to wear and i had caught cold too.. Actually i'm writing from my bed with my medicines.. :/ So i found a solution, i know it's a bit late but late is still better than never.. I am planning to take a cardigan with me while i am going out. If you think that cardigans are just for winter you're so wrong.. If you want to stay healthy in summer -unlike me!- don't forget to take one of your thin cheap cardigan with you.. The striped one is my favourite in the photo. But you can see more cheap knit cardigan by clicking this link. Kisses babes!! http://www.tbdress.com/Cheap-Cardigan-100595/

-Z-

1 yorum:

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...