7.07.2014

Koton Mayokini


Helloooo! :) Güral Sapanca postları devam ediyooor :) Hatırlarsanız birkaç ay önce Swissotel Pürovel Spa'da Koton'dan birkaç sezon önce aldığım bir mayokini giymiştim ve instagramda yayınladığımda inanılmaz ilgi görmüştü, mailler yağmıştı :) Ben de Koton'da bu sezon satılan ve fotoğraflarda üzerimde gördüğünüz mayokiniyi instagramda paylaşmış ve "Onun yerine bu da güzel bir alternatif hatta alsam mı diye düşünüyorum" yazmıştım. Sevgili Koton mağazaları da beni duymuş olmalı ki bu güzel mayokiniyi paketleyip evime göndermişler :) Çok teşekkür ediyorum.. Mayoda ve bikinide renkleri çok severim ama her tene yakışması açısından siyahın yeri ve havası bende hep başkadır :) Ayrıca hareket edince püsküller sallanıp çok tatlı duruyor, mağazada şu an fiyatı 79 TL, almak isteyenler elini çabuk tutsun :) Bu linkte arka kısmını da görebilirsiniz, ben çekmeyi unutmuşum da.. :) İyi haftasonları! :*

Helloooo! Here is a new post from my holiday weekend! :) If you remember i shared a photo on instagram a few months ago and i was wearing a black monokini and everybody loved it :) So here is a one more option for you.. This one is new season and gifted by Koton... Its shapes amazing and i really love black color in bikini issues :) Have a great weekend! :*


-Z-




4 yorum:

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...