2.07.2014

Solenne Ile Yaza Merhaba!

    

Herkese haftanın ortasından merhaba! :) Geçen Pazar günü SSM kuaförde ev sahipliği yaptığım Solenne etkinliğini zaten sosyal medya sayesinde biliyorsunuz. Ama etkinlik sonrasında da ortaya çıkan güzel kareleri sizinle paylaşmadan duramadım. Ayrıca çok tatlı bir de videomuz var yukarıda, mutlaka izleyin :) Hatta bu linke tıklayarak blogger arkadaşlarımla yaptığım röportajları da izleyebilirsiniz..

Solenne ile susuz manikürü deneyimlediğimiz bu günden bahsederken susuz manikür konusuna da açıklık getireceğim :) Çünkü bu konuda bir sürü mail aldım. Şöyle ki, Solenne'in tek kullanımlık paketlerinin içinden kişiye özel kremli eldivenler, tırnak eti itme çubuğu vs. aparatlar çıkıyor. Kullanılan özel krem sayesinde suya hiç gerek kalmadan el yumuşuyor, hatta bu krem uzun vadede anti-aging ve leke giderici etki bile gösteriyor. Hepsini geçtim, o kadar hijyenik ve pratik ki, manikür gibi hassas bir konuda benim gibi çok titiz olanlar için dahiyane bir şey diyebilirim.. Artık elinizi herkesin kullandığı bir su kabına sokmak, herkesin kullandığı araçlara temas etmek zorunda değilsiniz, bunlar pedikür için de geçerli bu arada. Solenne ürünleri bir çok güzellik merkezinde bulunuyor, güvenilir ve ilgili ekibiyle Bakırköy SSM bu özel deneyimi yaşamak için harika bir nokta.. Ürünler hakkında daha detaylı bilgiye sahip olmak isterseniz bu linke tıklayabilirsiniz..    http://www.beraykozmetik.com/

Elbisemi ve ayakkabılarımı merak edenler var ise onları bu posta davet ediyorum. Son olarak da bu güzel günde beni yalnız bırakmayan arkadaşlarıma, aileme, SSM ekibine ve başta Ebru Hanım olmak üzere Solenne ailesine çok teşekkür ederek, sizi fotoğraflarla baş başa bırakıyorum.. ;)

-Z-





















1 yorum:

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...