26.08.2014

Pool Time With The Grand Tarabya

 Photos by Dağcan Çelik

Merhaba! Instagram'dan takip edenler biliyor, geçtiğimiz hafta sonu The Grand Tarabya Hotel'in güzel  havuzundaydım. Deniz suyu ile doldurulmuş mis gibi havuzun yanı sıra R.E.A.D Cafe'deki efsane yemeklerin ve tatlıların da keyfini sürdüm :) Hava biraz serinleyince de soluğu kapalı havuzda aldım. Dağcan ile o kadar çok fotoğraf çekmişiz ki zorla eleyerek seçtiğim 50 fotoğrafı tek posta sığdırmayı başaramadım yine :) Bu yüzden bu postu açık havuza ayırdım. R.E.A.D Cafe ve kapalı havuz postunu ise sonra yayınlayacağım. Hatırlarsanız kışın da The Grand Tarabya ile bir işbirliğimiz olmuştu ve burada konaklayıp şahane bir gün geçirmiştim. O posta da buradan ulaşabilirsiniz :) Kışın bayılmıştım ama yazın bir kat daha bayıldım. Terapi gibi gelen müthiş manzarası ve doğasıyla şehrin göbeğindeki bu otel en yakın tatil noktam diyebilirim :) Metroya 5 dk. uzaklıkta olması ise kendisini çok daha çekici kılıyor :) Bu süper gün için başta Gülüm Hanım ve Yansı Hanım olmak üzere bizi ikramlarıyla tüm gün şımartan bütün The Grand Tarabya ekibine çoook teşekkür ediyorum :) İşte güzel günden güzel kareler..

-Z-






















Siyah Bikini Üstü: Koton SS14
Siyah Bikini Altı: H&M - old
Şapka: Modagram
Tişört: Free Palms
Şort: Pull & Bear
Renkli Elbise: Oasap
Sandaletler: Bambi
Gözlük: Vintage
Bileklik: Atlas Pasajı
Çanta: Eastpak

5 yorum:

  1. saçlarınızın rengi nedir acaba çok hoş :) http://birazmavibirazbeyaz.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Loreal Majirel 7.42 nin üzerine Koleston Işıltılı kahve yaptım.. Sonra o renk havuz deniz güneş derken aktı ve ortaya böyle bir şey çıktı :)

      Sil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...