18.09.2014

The Snake Print Loves Blue


Bu fotoğraflar tam bir "Lost&Found" vakası! Yanılmıyorsam Mayıs ayı gibi çekilmişlerdi ve ben kendilerini kaybettiğimi düşünüp baya bir üzülmüştüm. Tesadüfen harici belleklerimi düzenlediğim bir gün yeniden keşfedince inanılmaz mutlu oldum! Tam da sonbaharın gelişine uygun bir post oldu bence :) Bu arada bu fotoğraflarda saçlarımın rengine bakıyorum da çok değişik geliyor, ne kadar açıkmış! :) Şimdiki haliyle çok daha mutluyum ama kafamda yine bir değişiklik planı var, biliyorsunuz uzun süre aynı renk tonuyla durduğum pek görülmüyor :) Son olarak, yılan desenine mavi, turkuaz ve mor tonları çok yakışmamış mı? Bu ayakkabılara bayılıyorum!! ♥

Jean:Zara Jacket:Bersha Çanta:İstapark Gömlek:Polo Bileklik:Forever New
Ayakkabılar:Pembe Potin Saat:Casio Retro Yüzükler:Rings&Tings















1 yorum:

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...