3.10.2014

Cats & Caps


Herkese merhaba! Sonunda yaklaşık iki hafta önce, yani yazın son günlerinde çektiğimiz bu postu yayınlama fırsatı bulabildim.. Çekim yaptığımız alanda genelde birçok kedi oluyor ve Dağcan'la birlikte onları da çekime dahil etmeden duramıyoruz. Zaten biz dahil etmesek bile onlar bir şekilde dahil olmayı başarıyor. Bu çekim gerçekten çok maceralıydı. Bir ara durduk kedileri dizi gibi izlemeye başladık. Kahverengi lekeleri olan ve cana yakın olan kedi arkadaş, beyaz olan güzel yavruyu inanılmaz kıskanıyordu. Beyaz, çalıların arasından çıkıp kendini gösterdiği anda, bizim çılgın koşup üstüne atlıyor, patileriyle dövmeye çalışıp tıslıyordu. Zavallı beyaz da ürkek ürkek çalıların arkasında ağlayıp duruyordu. Ama bize gelince kahverengi olan nasıl cilveli tatlı bir karaktere dönüşüyordu anlatamam! Bir de biz Beyaz'ı sevmek istersek, diğerinin nasıl çıldırdığını tahmin edebilirsiniz. Korkumuzdan Beyaz'ın fotoğraflarını bile uzaktan zoom ile çektik :)) Sonunda da bu güzelleri besleyip alandan ayrıldık. (Beyaz'ı beslemek de ayrı maceraydı tahmin edersiniz)

Bu arada saçlarımın rengi için kusura bakmayın, bir geçiş döneminde olduğu için boyamadan beklemem gerekiyordu. Instagram'da görmüşsünüzdür yeni halini, onunla ilgili de bir post hazırlayacağım. Ama şu an hala bir geçiş aşamasında olduğunu söyleyebilirim. Tam istediğim hali yaklaşık iki hafta sonra alacak diye tahmin ediyorum. Sürpriz.. :)

Son olarak da biliyorsunuz ki yarın Kurban Bayramı olmasının yanı sıra ironik bir şekilde 4 Ekim Dünya Hayvanları Koruma Günü... :) Aslında söylenebilecek çok şey var ama burası doğru platform olmadığı için susuyorum. Belki şaşıracaksınız ama hayvanlara dünya üzerinde yaşayan bir çok insandan daha çok saygı duyduğumu söyleyebilirim. En azından kötü niyetli değiller, ne yapıyorlarsa kendilerini korumak ve hayatta kalmak için.. :)

Bu ara işim sebebiyle çok yoğun bir tempoda olduğum için eskisi kadar sık içerik giremiyorum bloga ama bu konuyu da en kısa zamanda çözüme kavuşturacağım, aklımda bir sürü yeni proje var. Zaman bulabilirsem sizi güzel sürprizler bekliyor olacak.. Epeydir post yazamadığım için bugün biraz fazla konuştum biliyorum, son olarak bayram planlarınız neler merak ediyorum? Siz de benim gibi kalabalıktan sıyrılmış biçimde Sonbahar'ı yaşayan güzel İstanbul'un tadını mı çıkaracaksınız yoksa uzaklara kaçış planında mısınız?

PS. Üzerimdeki ürünleri nereden aldığımı merak ederseniz yorum bırakabilirsiniz, instagram'dan da sorabilirsiniz, @zumracelik olarak instagram'da bekliyorum ;)

Sizi seviyorum! :*

-Z-


 



















3 yorum:

  1. oyyy yazık ama o beyaz kedişeeeee kıyamam:)
    Aynen ben de hayvanları daha çok seviyorum

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...