13.10.2014

Looks Like Vintage


İşte havanın gerçekten güzel olduğu anlardan birinde üşümeden çekilmiş son post! Eğer birkaç ay önce Milaano.com dan aldığım bu elbiseyi giyemeden yaz bitseydi gerçekten üzülürdüm. Krem rengi ve dantelin bir araya gelerek oluşturduğu vintage etkinin en büyük hayranlarından biriyim. Bunun yanı sıra sırta eklenen çapraz kurdele detayları, gerçek anlamda bir aşkın doğması için güçlü zemin oluşturdu. Bu arada macaron çantamı da aynı siteden aldım ve severek kullanıyorum. Püskül ve gold detayları da onu her geçen gün daha çok sevmemi sağlıyor. Bu arada ürünlerin linklerini aşağıda bulabilirsiniz.

Bu arada biliyorsunuz ki, tüm dünya başkentlerindeki Fashion Week çılgınlığından sonra nihayet sıra bize geldi. 13-18 Ekim arasında yine geleneği bozmayarak Karaköy Antrepo 3'te gerçekleşecek sunumlardan iş çıkışı fırsat buldukça birkaçını izlemeye katılmayı planlıyorum. Geçtiğimiz iki sezon boyunca yoğunluk sebebiyle bir türlü katılamadım, bu sefer zaman yaratabilirsem gözlemlerimle birlikte detayları sizinle paylaşıyor olacağım. Çok çılgın bir hafta olacak, şimdiden herkese bol şans! :)

-Z-


























Ayahhabı / Heels : KC Heels

1 yorum:

  1. Ödülün var :) :*
    http://pamukprensesmelie.blogspot.com.tr/2014/10/dart-odulum-var-benim-3.html

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...