11.11.2014

Hair Color 1st Step: Natural Ombre


Hellooo! :) Nihayet bozuk bilgisayarım tamir oldu ve ben uzun sayılabilecek bir aradan sonra bloguma döndüm! Instagram takipçilerim biliyor, bir süre önce saçlarımın rengini değiştirdim. Son yılların popüler trendi ombreye ben de daha fazla karşı koyamadım ve kendimi Ahmet Çoban ile Makas Nişantaşı'nın güvenilir ellerine teslim ettim. Sonrasında ise Emre Arıcan tatlı dili eşliğinde yeteneğini konuşturdu. 

Biliyorsunuz ki benim saç rengim bakır tonlarındaydı, bu yüzden yine sıcak tonlar üzerinden gitmeye karar verdik. Bir süredir saç diplerimi de bilerek uzatmıştım. Böylece kendi saç rengim ile bir geçiş sağlayarak doğal bir ombre yaptık. Eğer siz de böyle bir uygulama tercih ederseniz aylarca dip boyası vs. gibi bir derdiniz olmaz. Hem de yüzünüze aslında en yakışan rengin doğal saç renginiz olduğunu düşünürseniz yüzünüzü o renk çerçeveleyeceği için doğallıktan da uzaklaşmamış olursunuz, kaş renginizi kırmaya da gerek kalmaz. 

Ancak ben yıllarca dip rengimi açık tonlarda görmeye alıştığım için bu renge alışmam kolay olmadı. Özellikle saçımı topladığım zamanlarda önden simsiyahken arkadan sarışın bir at kuyruğum oluyordu. Bkz. Ombrenin Makus Kaderi :) Bu yüzden içim rahat etmedi ve sonrasında dip rengimi bir iki ton kırdırıp uçlarımı da biraz daha yoğun sarı yaptırdım. Çünkü birkaç yıkama sonrasında yukarıdaki renkler aşağı doğru akıp uçlardaki sarının parlaklığını almaya başladı. Yani saçlarımın istediğim tonu alması tam üç aşamalı oldu. Zemininizde boya varsa, hele bir de kızıl bakır tonlar içeriyorsa işlem biraz meşakkatli olabiliyor. Ancak tüm bunlara rağmen bir kere bile sıkılmadan nazımı çeken Emre Arıcan'a özellikle teşekkür ediyorum. Ve en doğal geçişli saç renklendirmeleri için kendisini şiddetle öneriyorum. Güzel fönüm ise Ömer Ünal'dan :)

Bu arada saç rengimin fotoğraflardaki gibi kızılımsı durmadığını eklemeliyim, güneşin dik açıyla vurmasından mı yoksa makineden mi bilmiyorum fazla sıcak çıkmış renkler.. Aslında bu bir "ne giydim" postuydu ancak önden saç fotoğraflarını yayınlayıp bu konuyu konuşmak istedim, kombinin bütün hali yakında gelecek :)

Saçlarımın son rengi instagramda, @zumracelik olarak takip edip, görebilirsiniz. Siz ne düşünüyorsunuz, beğendiniz mi? Yoksa artık ombreden sıkılmaya başlayanlardan mısınız? :)

-Z-







4 yorum:

  1. Your hair is so beautiful ;)

    YanıtlaSil
  2. Dipler çok koyu kaldığı için doğal bir geçiş olmamış gibi gözüktü gözüme. Sanki diplerin biraz daha açılmaya ihtiyacı var gibi gözüküyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da koyu geldiği için bu saçın üzerine iki işlem daha yapıldı. Yukarıda anlatmıştım aslında bunu, gözünüzden kaçtı sanırım :)

      Sil
  3. Ben çok beğendim doğrusu, doğal bir saç rengi olmuş. Sanki kendi saçınız gibi. Yapanın ellerine sağlık, siz de güle güle kullanın inşallah. Sevgilerimle... :)

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...