25.12.2014

Black Christmas!


Havalar yeterince soğuduysa siyahlara bürünmemek için bir sebebim kalmadı demektir. Kışın en çok derileri ve koyu tonları severim. Ve tabi ki kırmızı ruju! Yazın kendisini pembelerle aldattığım kırmızı rujumla her kış barışmayı görev bilirim :) Siyah deri ceketim Fabrika'nın yeni sezonundan, elbisem Bonprix'den (kendisinin kalıbı muhteşem, hemen bir tane sipariş etmelisiniz!) Ayrıca bu edlbiseyi önü açık da giyebiliyorsunuz ve mesela akşam öyle giymek çok daha çekici, nasıl derseniz buraya tıklayıp görebilirsiniz ve süper rahat botlarım Oasap'tan.. Taba ve bej rengi de var hatta. Uzun zamandır böyle bir bot istiyordum ancak kendisi bana birazcık küçük geldi. 38 numara bir talibi varsa benimle iletişime geçebilir :) Sizin kış favorileriniz neler? Yılbaşı planları yapıldı mı? Biraz da siz anlatın, bu ara hep ben konuşuyorum :))) Sevgiler!

Elbise / Dress : Bonprix.com.tr Buraya Tıklayın
Botlar / Booties : Oasap.com Buraya Tıklayın
Ceket / Jacket : Fabrika
Bileklik / Bracelet : Armani
Ruj / Lipstick: Sephora Long Lasting

-Z-
















2 yorum:

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...