29.12.2014

Black Lace Dress


Birkaç hafta önce annemin ilk kişisel resim sergisi "Gün Işığı"nın açılış kokteylinde giydiğim elbiseyi ancak paylaşabiliyorum. Sergiye bir gün kala ne giyeceğimi şaşırmış ve strese girmişken umutsuzca bir alışveriş merkezinin yolunu tutmuştum. Oldukça kısıtlı bir vaktim vardı ve birkaç mağazaya girdikten sonra tam vazgeçip evdeki elbiselerden birini giymeye karar vermek üzereyken Koton'da bu elbise çıktı karşıma. Hem rengini hem modelini hem de fiyatını çok sevdim. Hiç düşünmeden aldım :) Bu aralar uğrarsanız hala vardır mağazalarda bence.. Ve tabi ki bu özel gün için saçlarımı emanet ettiğim, artık kuaförümden çok arkadaşım dediğim SSM Kuaför'den Selçuk'a da çok teşekkür ederim. Elbisenin sırt dekoltesi sebebiyle saçlarımı toplamak zorundaydım ve Selçuk en doğalından, en salaşından, tam istediğim gibi bir topuz yaptı bana. Oldukça doğal olan makyajımı ise her zamanki gibi kendim yaptım. Ee beğendiniz mi elbisemi ve arka planda görünen annemin resimlerini? :) 

Yorumlarınızı bekliyorum :)

Elbise / Dress : Koton
Ayakkabı / Heels : Zara
Bileklik / Bracelet : H&M,
Saç / HairDresser: SSM

-Z-
















3 yorum:

  1. Pretty :)

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. wow! resimlere bayildim. anneniz cok yetenkli. Elbisenizde cok yakismis :)

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...