8.12.2014

Make Your Gym Colorful!


Bu aralar iş dışında kalan vaktimin çoğunu sporda geçirdiğimi beni Instagram'dan takip edenler çok iyi biliyor :) Günün neredeyse tamamını oturarak geçirdiğiniz bir işiniz varsa ve üzerine gelsin, çikolatalar, gitsin pastalar tadında bir ofiste yaşıyorsanız spor şart! İşe başladığım ilk iki ay neredeyse hiç spor yapmadım ve vücudumdaki değişimi hemen fark ettim! Hem 2,5 kg. aldım hem de fitliğimi kaybettim. Hemen aksiyon alıp spora başladım. Bazen yoğunluktan yine ara verdiğim oluyor ama genel anlamda çok daha iyi hissettiğimi söyleyebilirim. Bu kadar çok spora gidince bu aktiviteyi daha sempatik hala getirmek için tahmin edersiniz ki cicili bicili renk renk spor kıyafetlerini almadan duramaz oldum. İş yerinde zaten beş gün boyunca kurumsal giyindiğim için kalan vakitlerde içinde en rahat ettiğim spor kıyafetleri tercih ediyorum. Ama konuyla ilgilenmeye başlayınca anladım ki spor kıyafeti denen şey, hele bir de güzel ve işlevselse inanılmaz pahalıymış! :) Ben de uygun fiyatlı alternatif ararken Bonprix'nin bpc bonprix collection'ını keşfettim. Birbirinden güzel basic ürünlerin bulunduğu bu koleksiyon sayesinde ne giysem derdim de son bulmuş oldu. Üzerimde görmüş olduğunuz içi hafif polarlı yumuşacık turkuaz sweat, açık gri tayt ve kırçıllı koyu gri spor sütyen bu koleksiyondan! Hepsinin linklerini aşağıda bulabilirsiniz, fiyatlarını görünce de bana teşekkür edeceksiniz.. Haydi spora! :)

Turkuaz Sweat: Bonprix - Buraya Tıklayın! (Pembesi de çok tatlı!)
Streç Gri Tayt: Bonprix - Buraya Tıklayın! (İkili olarak satılıyor)
















3 yorum:

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...