2.12.2014

The Best Winter Moments


Ben daha Sonbahar'a alışamamışken resmi olarak Kış geldi çattı. Ocak doğumlu olsam da soğuk havalarla barışmayı hiç beceremedim. Aslında hiç dersem yalan söylemiş olurum, şöyle bir durup düşündüğümde kışla ilgili hatırladığım iki tane güzel anı geliyor aklıma: Birinde Uludağ'daydım ve ilk defa kayak yapmayı öğreniyordum. Herhalde çok eğlenmiştim ki, "Ya aslında iyi ki var kar filan!" diye bir an düşündüğümü çok ne hatırlıyorum. İkinci anım da 2008'de Kurban Bayramında kuzenimle Prag'a gitmiştik, Aralık sonuydu ve hava buz gibiydi. Öyle ki bembeyaz olan parmaklarımı kaybetmekten bir an ciddi ciddi korktuğumu hatırlıyorum. E bunun nesi güzel diyorsunuz eminim ama kışın Prag çok güzeldi. Tam Christmas öncesi sokaklardaki atmosfer, sıcak şarap kokusu, vitrinlerdeki ışıl ışıl süsler, küçük lokal kahve dükkanları, masal gibi güzel sokakları, kar manzaralarıyla bu şehre aşık olmuştum. Özellikle çok üşümüşken Karlovy Vary'de Baileys'li sıcak çikolata içmiştim. O anı unutmuyorum, o kadar mutlu olmuştum ki içim ısınınca. Birkaç sene sonra yazın tekrar gittim Prag'a.. Sanki bambaşka bir yerdi, kışın sahip olduğu o sakin dokudan eser yoktu. İşte bir de o zaman düşündüm "İyi ki var kış ya dedim, iyi ki Prag'a kışın gelmişiz" :) Aralık'tan dileğim bu kış da bana "İyi ki var kış!" dedirtecek bir - ya da daha fazlasına da hayır demem - anı vermesi! Siz kışı sever misiniz? Favori anlarınızı hatırlıyor musunuz?

Ne giydiğime gelirsek, üzerimde görmüş olduğunuz bordo manto tam bir aşk! Hem yün olduğu için oldukça iyi ısıtıyor hem de kesimi, rengi çok şahane! Fiyatı da çok uygun (45$), ayrıca laciverti ve hardalı da bu linkte var, benden tam not aldı, aşağıdaki linkten kendisine hemen ulaşabilirsiniz. Şalım da kuzenimin doğum günü hediyesi; tanıştırayım, "Bir şal nasıl olur da her şeye yakışır?" sorusunun cevabı oluyor kendisi.. Dikkatli gözlerden kaçmamıştır, eteği daha önce de paylaşmıştım blogda. Hatta "Bu eteği satıyor musunuz?" diye iki farklı kişiden de mail almıştım. Maalesef hala çok seviyorum, henüz satmaya niyetim yok. :) Gömlek Trendyol'un Sateen butiğinden. Bu gömleğin hemen hemen aynısı geçen sezon Mango'da vardı ve indirimde beden bulamayıp alamadım diye çok üzülmüştüm. Şansıma Trendyol'da buldum, hem de 19 TL'ye.. :) O uzun kolye de gömleğin kendi parçası, takılıp çıkarılabiliyor. Yıllarca giyip eskitip, gidip bu sene tekrar aynısını aldığım çizmelerim İnci. Bu ara boynumdan neredeyse hiç çıkarmadığım minik kolyem ise Çanakkale'den küçük bir hatıra, baktıkça orada arkadaşlarımla geçirdiğim muhteşem hafta sonumu hatırlayıp mutlu oluyorum.. Bugün çok konuştum, ben kaçıyorum. Kombinimle ilgili yorumlarınızı bekliyorum, Instagram'a da beklerim bu arada: @zumracelik  Sevgiler :*

Hello babes! Here is a new outfit post. Burgundy is one of my favourite winter colors and this coat is so warm and cozy. If we think about its affordable price (45$) and it's woolen, don't think and just go for it! :) You can also find it in navy blue and mustard color here. And my shawl is an old birthday gift from my cousin. Its colors go with everything, such a wonderful shawl! Totally in love with it. And you know my skirt, I shared it on blog before. Btw, winter is officially arrived Istanbul and of course I'm not ready as always. I can admit that I'm not a winter girl despite I was born in January. If I think about winter, I just remember two good memories: One of them was in Uludag, I was learning to ski, first time! :) And the second one was in Prag. It was too cold and I was having a cup of hot chocolate with Baileys. I wish this winter gives me one more good memory! Of course for you too :) Tell me your favourite winter moments.. And waiting your comments! Don't forget to follow me on Instagram too: @zumracelik Kisses!! :*

Mont/Coat: Click here - Gömlek/Shirt: Sateen/Trendyol - Etek/Skirt: Koton - Çorap/Tights: Penti -  Çanta/Bag: Nine West - Çizme/Boots: Inci - Fular/Shawl: Mango

-Z-








2 yorum:

  1. Beautiful coat and skirt :)

    YanıtlaSil
  2. Her erkeğin en sevdiği formadır:D

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...