5.01.2015

MAC Brick-O-La Lipstick


MAC'in ürünlerini yıllardır severek kullanıyorum. Özellikle rujları her zaman favorim oldu. Her tonu ayrı güzel ayrı özel olmasının yanı sıra diğer markalardan farklı olarak aynı seride yer alan her rengin kıvamı, duruşu da farklı. Klasik serisinde kullandığım kırmızı bir ruju oldukça mat ve sert yapılıyken, bugün size bahsetmek istediğim Brick-O-La tam aksine kremsi, yumuşak ve nemlendiren bir yapıya sahip. Ofiste çok sevdiğim bir arkadaşım sayesinde keşfettiğim bu renk, hem günlük kullanım hem de özel bir gün için doğru tercih. Kiremit tonunu andıran, her tene yakışacak doğal bir renk sunuyor. En güzeli de saatler geçse bile dudakta hafif bir pembelik bırakıyor, bölgesel olarak toplanmıyor. Bunun en önemli sebebi de başta da belirttiğim gibi kremsei, yumuşak bir yapıya sahip olması. Hafif parlak bitirişli, dudakları nemlendiren ve neredeyse her tür makyajla birlikte kolayca kullanılabilecek bu ruj bence tam bir joker! Makyaj masanızdan öte, günlük kullandığınız çantanın bir parçası olacağına inanıyorum çünkü ben aldığım günden beri çantamdan çıkarmadım :) Fiyatı 55 TL, online olarak bu linkten de satın alabilirsiniz. Sizin favori MAC rujunuz hangisi? Önerileriniz varsa bekliyorum :) Sevgiler...

As you know, I love MAC! Especially, I really love its lipsticks. My latest favourite shade is Brick-O-La! I explored it via one of my lovely office friends. It's really ready-to-go shade! You can use it daily for office or just for a special occasion. And its creamy, soft texture preparess a really easy lipstick experience for you! It's a joker option and if you buy it I'm sure that you will always carry it in your bag, not in your vanity :) What's your favourite MAC lipstick shade? Waiting your advices, with love!

-Z-








2 yorum:

  1. Rengi çok guzel:) kremi yapıda olması ise tam bu havalara uygun ben bu aralar kında Sexy kullanıyorum siklikla ama mat yapıda olduğundan havalarda soğukken çatal çatal yapiyor

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...