31.01.2015

New Curl New Girl !



Beni yakından tanıyanlar bilir, giyim kuşamdan çok kozmetiğe karşı zaafım var. Renkli makyaj malzemeleri, kıvamları, kokuları benim için karşı konulamaz! Tahmin edeceğiniz gibi her markada da belli favorilerim var. En sevdiğim markalardan biri olan Sephora'nın kalıcı rujlarını, duş jeli, peeling gibi banyo ürünlerini ve eyeliner'ını belki dört seneden fazla süredir düzenli olarak kullanıyorum. Diğer ürün gruplarını da kullanıyorum ama bunlar hiç vazgeçemeyip daha bitmeden yenisini alıp stokladıklarımdı, ta ki Outrageous serisinden Curl Mascara ile tanışana kadar.. Artık onu da vazgeçilmezlerim listesine aldım!


İlk başta şaşırtan minik fırçası, boyundan büyük performansıyla sizi hayrete düşürüyor. Çünkü küçük olduğu için en kısa ve minik kirpiklere ulaşıyor ve süper bir kıvrım sağlıyor. Zaten "mini fırça maksi kıvrım" sloganıyla Türkiye'de ilk olan bir ürün. Kıvırma konusunda cidden harika bir performansı var ama hacim de veriyor, yani incecik kıvrık kirpikler değil, dolgun ve kıvrık kirpikler oluyor. Şu anda piyasada iki rengi var: ultra black ve pure black. Benim favorim ultra black! :)


Ürünün fiyatı 54,90 TL ve detaylarına SephoraTürkiye facebook ve instagram adresinden ulaşabilirsiniz. Ayrıca bu ara sosyal medyayı sallayan bir de #NewCurlNewGirl yarışması var! Benim en sevdiğim dizilerden biri olan New Girl'deki Jess'in makyaj stilini uygulayıp Türkiye'nin New Girl'ü olabilir ve Sephora'dan bavul dolusu makyaj malzemesi kazanabilirsiniz! :) Ben kendi New Girl stilimi oluşturup instagram hesabıma yükledim bile, bakalım perçemli ve mavi gözlü beni sevecek misiniz :) Bu arada fotoğrafınızı instagram'da paylaşırken #NewCurlNewGirl #SephoraTurkiye ve #FoxLife hashtaglerini kullanmayı unutmayın. Yarışmaya katılım 1 Şubat'a kadar sürüyor, katılım koşulları için Sephora'nın websitesini ziyaret edebilirsiniz. 


Emin olun bu Outrageous Curl maskarayı siz de en az benim kadar seveceksiniz, aşağıdaki videoyu da izlemeyi unutmayın! :)
-Z-


2 yorum:

  1. Merhaba pembe makyaj cantam blog adresim başka bir adrese taşındı yeni profilimle takipteyim sen de takibe alırsan çok sevinirim sevgiler http://blogkizsalseyler.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, bloğunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım :)
    Bana da beklerim ;) Sevgiler...

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...