8.01.2015

Working On Headstand


Bir gün gerçekten meşhur yoga duruşu headstand'i düzgün bir şekilde yapabilecek miyim bilmiyorum ama yeterince denersen olmayacak şey yok bence :) Henüz gördüğünüz gibi yarım hatta çeyrek halde. Dirseklerimden güç almadan dizlerimi havada tutmayı başaramıyorum. Ayrıca bu ara spora yaptığım sağlam geri dönüş sayesinde sık sık koşmaya başladım. Cardio'nun yanı sıra yoga ve pilatesi de mümkün olduğunca ihmal etmemeye çalışıyorum. Hem güçlü ve esnek kaslar, hem yüksek kondisyon hem de fit olmayı istiyoruz. Hepsini birden elde etmek ise gerçekten pek kolay değil. Özellikle bir yandan da beslenme düzeninize dikkat etmiyorsanız - benim gibi! - tam olarak istediğiniz vücuda kavuşmanız sadece sporla çok zor. Ben her ne kadar günü stresini atıp rahatlasam da abur cuburu kesmediğim sürece tam istediğim gibi olmayacak bilmiyorum. Yine de bütün gün bilgisayar başında oturan hareketsiz vücuduma haftada birkaç kez koşmak iyi geliyor. Henüz yeni başladım ve 5 km.yi 37 dk.da koştum. Evet, oldukça kötü bir skor ama geliştirmek için gereken yapılacak, bu nefesi açmanın yolu bulunacak! Ayrıca sonrasında atılan ter ve o kalorileri yakmanın verdiği huzurla yaşanan rahatlama tarif edilemez. Hele giderek geliştiğinizi gözlemlemek paha biçilemez :) Siz bu soğuk havada spor rutininizi aksatanlardan mısınız yoksa benim gibi daha sıkı bağlananlardan mı? :) Giydiğim spor giysilerinin linkini aşağıda bulabilirsiniz. Uygun fiyatlı spor kıyafetleri yine tabi ki benden sorulur :) Sevgiler!

I don't know when I will succeed to do a perfect headstand, but I'm keeping to try! As the famous quote; If you believe it, you can do it! :) Lately I've also started to running. I tried 5 km at first and it took 37 min. I know that is a bad score but I'm also trying to improve it. :) My life is all about trying :))) If you are a office worker, you know that how terrible is sitting front of a pc all day. I can feel pain on my neck and back if I don't go gym. And since I know that running burns lots of calories, you can't stop me :) There are so much snow in Istanbul and I'm having fun it with gym. So, what do you do in this cold weather? Going or not going to gym? :) Finally.. You can find the brands of my sportswear below of the photos. With love!

-Z-









Spor Sütyen / Sports Bra: H&M (Similar Here)
Tayt / Leggings: Bonprix (Click Here)
Sweatshirt: Bonprix (Click here)
Ayakkabılar / Shoes: Nike Air Max

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...