26.02.2015

Trendyol ile Kıs Keyfi


Kış kendini en sert yüzüyle hissettirirken, kendinize, cildinize her zamankinden daha fazla özen göstermeniz gerekiyor. Eğer kışın keyfini sürmek istiyorsanız, tahmin edeceğiniz gibi ilk yapmanız gereken kendinizi soğuktan korumak. Ben Ocak doğumlu olmama rağmen tam bir yaz insanıyım ve kışın gerçekten çok üşürüm. Bu yüzden de şehirde sürekli dağa gidiyormuş gibi gezerim. Her kış ve yaz başında da eksiklerimi listeler, mevsimlik bir alışveriş yaparım. Kurumsal hayatta 08:30-19:00 saatleri arasında çalışan biri olarak bu alışverişi hayata geçirmek benim için genelde çok zor, bu yüzden de tercihim çoğunlukla online alışveriş siteleri olur. Artık ofis giysilerimin çoğunu da online olarak alıyorum. Bu ara en çok alışveriş yaptığım siteler ise Trendyol ve Modagram. Özellikle Trendyol'un Milla markasının ürünlerinin hem tasarımına hem de fiyat - kalite skalasındaki başarısına bayılıyorum.

Sizin için Trendyol'dan kış favorilerimi seçtim ve alışverişime sizi de ortak etmek istedim.




Bu karlı günlerde olmazsa olmazım ayaklarımı üşütmeyecek, asla su geçirmeyecek, tatlı mı tatlı bir ayakkabı. Ben Rubber Duck markasının kar botlarını daha önce de kullanmış biri olarak kesinlikle tavsiye ederim. Hele kayak sezonunu açmak için önce uygun botu bulmalıyım diyorsanız hiç durmayın. Hem uygun fiyatları, hem renkli tasarımları, hem de rahatlığıyla bence süper! Benim favorim pembe olan, ama siz her şeye uysun derseniz siyah ya da beyaz da tercih edebilirsiniz. Bu botları Trendyol'un Rubberduck butiğinden temin edebilirsiniz.

Bir sonraki adım tabi ki cilt ürünleri! Soğuktan kuruyan, kızaran hatta yanan cildiniz için Clinique Redness Solutions günlük koruyucu serum şeklindeki baz çok iyi gelecek. SPF15 ile cildinizi hem UV ışınlarına karşı hem de soğuk havalara karşı koruyacak. Makyaj yapmasanız bile nemlendirdiğiniz cildinize bu ürünü uygulayıp dışarı çıkmanızı tavsiye ederim. Bu ürünü Trendyol'un Kozmetiğin En iyileri butiğinde bulabilirsiniz.


Bir diğer olmazsa olmaz sizi en soğuk günlerde koruyacak puf puf yumuşak kapüşonlu bir mont. Ben parlak ve siyah olanları özellikle seviyorum. Bu tarz montlar için Trendyol'daki Karaca, U.S. Polo Assn. ve Kış Macerası butiklerini ziyaret edebilirsiniz.


Temel ihtiyaçların arasına gözümüze çarpan birkaç aksesuarı da eklemek fena olmaz. Guess butiğinde şahane saatler var. Kış diye şıklığımızdan ödün verecek değiliz. Benim favorim bu gold renkli taşlı saat :)


Bu ara neden bilmiyorum cildimde biraz sivilcelenme var. Bu dönemi atlamamda en büyük yardımcı Clinique Anti-Blemish Solutions sıvı fondöten. Hem sivilcelerimi çoğaltmıyor, hatta kurutuyor; hem de kusursuz bir renk dağılımı sağlıyor. Hazır şu an Trendyol'da Kozmetiğin En İyileri butiğinde indirimdeyken tavsiye etmek istedim.


Ve bir diğer favorim de YSL'dan Babydoll rimel! Kışın makyaj yaparken eyeliner'ı, farı, hatta ruju bile es geçebilirim ama rimelden vazgeçmem. Bu ara çok severek kullandığım rimellerden biri olan Babydoll da indirimde, onun da haberini vermiş olayım. Yine Kozmetiğin En İyileri butiğinde bulabilirsiniz. Zaten o butiğe girince çıkamayacaksınız, ben şimdiden söyleyeyim.

Benim için bugünlük bu kadar alışveriş yeter! :) Size de şimdiden iyi alışverişler dilerim, ürünlerle ilgili aklınıza takılan bir şey olursa yorum bırakabilirsiniz, sevgiler!

-Z-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...