25.03.2015

Leather & Black

 
Merhaba! Annemin sergisinin ikinci gününde giydiğim kombini sizinle paylaşmak istedim. Sanırım bu fotoğraflarda saçlarıma ilk defa ombre yaptırmıştım :) Şu an bakınca dipler inanılmaz koyu görünüyor gözüme. Şu anki halinden oldukça farklı :)
 
Ne giydiğime gelirsek, kıyafet seçimlerimi Bonprix'ten yaptım. Online olarak uygun fiyata süper tasarımlar var, göz atmalısınız! Ayakkabılar Zara ve clutch annemin gardırobundan :) Epeydir konuşamıyoruz, bu aralar ne yapıyorsun derseniz oldukça yoğun bir şekilde çalışıyorum. Biraz ihmal ettim sizi biliyorum ama telafi edeceğimi biliyorsunuz :) Bu ara instagramda daha aktifim, @zumracelik olarak ulaşabilirsiniz. Sevgiler! :*
 
Deri görünümlü pantolon / PU Leather Pants : Bonprix (Click here)
Transparan detaylı bluz / Transparent Blouse : Bonprix (Click here)
Ayakkabılar / Heels : Zara
Clutch : Annemin gardırobundan / Mummy's wardrobe
 
-Z-
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

3 yorum:

  1. Çok yakışmış özellikle rujunun rengine bayıldım :)

    YanıtlaSil
  2. saç diplerindeki koyuluk bile bozamamıs genel uyumu. çok hos görünüyorsun ^^

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...