5.04.2015

Seni Seviyorum Mükemmelsin, Şimdi Değiş!


Merhaba! :) Beni yakından tanıyanlar bilir. En en en sevdiğim şeylerden biri tiyatrodur. Sanatın her türlüsünü çok sever ve büyük keyif alırım ama tiyatronun yeri benim için hep çok ayrıdır. Belki yıllarca süren sezonlar boyunca yüzlerce defa yapılan provaların ardından, haftada kaç kez seyircinin karşısında canlı canlı performans sergileyip alkış alabilmek gerçekten göründüğünden çok daha zor bence. Hangi oyun olursa olsun kesinlikle alkışlamaya ve desteklemeye değer. Ancak bazı oyunlar var ki, içinizde kendinizden parçalar bulup, gülmekten karnınıza ağrılar giriyor.

İşte, "Seni Seviyorum Mükemmelsin Şimdi Değiş" tam da böyle bir oyun. Kadın erkek ilişkilerinde aşk, randevular, sevgililer, evlilik ve aileler ile ilgili birçoğumuz yaşayıp, çok iyi bilip ama dile getirmekten kaçıp, yüzleşmekten hoşlanmadığımız gerçekleri tüm çıplaklığıyla cesurca ve çok komik bir sunumla sahneliyor. Oyundan biraz daha bahsetmek gerekirse; OFF Broadway'de ‘hit’ olmuş; dünyada rekor üstüne rekor kırmış bir oyun ve 17 yıldır dünyada sahneleniyor. Başarısı sebebiyle birçok ülkeye uyarlanmış durumda, Türkiye'de ise Zorlu PSM'de Ekim ayından beri sahneleniyor.

Müzikale konu olan ‘Kadın erkek ilişkileri bu kadar mı evrenseldir?’ sorusunu siz de soracak; ilk buluşmadan itibaren, kadın ve erkeğin ilişkisine gülerek bir de dışarıdan bakacaksınız… Her sahnesinde kendinizden bir parça bulacağınız ‘Seni Seviyorum Mükemmelsin, Şimdi Değiş’; insanın varoluşundan bu yana süregelen, yer, zaman, durum değişse de bazı yönleri hiç değişmeyecek olan bir ilişkiyi konu ediyor. 

Müzikal tadındaki oyunda dikkatinizi çekecek detaylardan biri kesinlikle oyuncuların ses renklerinin güzelliği. Hepsi o kadar başarılı ve genç sanatçılar ki, salondan ayrılırken onlara hayranlık duyup, hepsi için çok parlak dileklerde bulunacağınıza eminim :)
  
Zorlu PSM'de Cuma günleri sahnelenmekte olan oyunun bilet fiyatı ise 50 TL, bildiğim kadarıyla öğrenciler ve 65 yaş üzeri için %15 indirim gibi bir uygulamaları da var. Verdiğiniz her kuruşa değeceğine emin olabilirsiniz, çok keyifli bir akşam sizi bekliyor! :) Bana teşekkür edeceksiniz, şimdiden iyi eğlenceler ;)

PS. Daha fazla detay için bu linke tık tık!

-Z-






2 yorum:

  1. Yaa..çok özendim.. Cmt olsa veya Bursa'ya gelseler ne güzel olurdu..Tiyatro bambaşkadır benim için de.. sahne sonunda selam verilirken kendim oynamış gibi duygulanırım, gözlerim dolar, gururlanırım öyle.. Hele ki çok güldüysem değme keyfime.. :)))

    YanıtlaSil
  2. Bu akşam izlediğim ve ayakta alkışladığım bir müzikaldir. İzle, izlet bu oyunu. Hayatının her anından bir kare mutlaka yakalayacaksın. Eline sağlık yazında oyundan kadar güzel olmuş :)

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...