25.05.2015

Sihir Gibi Bir Seri!


Merhaba! Bugün size "Sihir" gibi bir haberim var. Dove'un yeni serisinin tanıtımı ilk okuduğumda, ne kadar güvendiğim bir marka olsa da vaat ettikleri şey imkansız gelmişti. Yeni Kırık Uçlara Karşı seri, bildiğiniz kırık saç uçlarını tamir ediyor. Ben saçlarını kırıklar yüzünden defalarca kısaltmak zorunda kalmış biri olarak seriyi hemen denemeye başladım. Aslında saçımı kısaltmamak için direnip uçları süpürge gibi olmuş saçlarla aylarca gezdiğimi de iyi bilirim. Saçlarımın rengi uçlara doğru sarı tonlarında olduğu için, uygulanan açıcı işlemler sebebiyle mecburen yıprandı. Böyle olunca da çok daha kırılgan bir haldeler. Öyle ki artık dayanamayıp, saçlarımı en az 5-6 parmak kadar kestirmeye karar vermiştim. Sonrasında imdadıma yetişen bu seri ile saçlarımı çok büyük oranda kurtardığımı söyleyebilirim. Sadece 1-2 cm. kadar şekli düzelsin diye kestirsem yeterli olacak. 

Teknik olarak bir kere kırılan, çatal çatal ayrılan bir saç nasıl oluyor da düzeliyor diye sorduğunuzu duyuyorum :) Çünkü ben de sordum! Şöyle ki PEC (Polielektrolit Kompleks) isimli bir teknolojiden yararlanan seri, içerdiği negatif ve pozitif yüklerin birbirini çekmesiyle kırık uçların adeta mıknatıs gibi birbirine yapışmasını ve saç uçlarının yeniden sağlıklı görünüme kavuşmasını sağlıyor. Bu da bize saçımızı özgürce uzatabilme şansı sunuyor :) Serinin şampuanı ve kremi çok güzel de, benim asıl bayıldığım Kırık Uçlara Karşı Etkili Bakım Kürü oldu. İster ıslak ister kuru saça uygulayabiliyorsunuz ve durulamıyorsunuz. Ben duştan çıkınca ıslak saçıma uygulayıp öyle kurutuyorum. 3-4 kullanımda çok net farkı görüyorsunuz, bu kürün fiyatı 16.95 TL. Ama seri olarak üretilen tüm ürünlerde olduğu gibi bu kürden de tam verim almak istiyorsanız şampuanı ve kremiyle birlikte kullanmanızı tavsiye ederim. Hatta kürü gün içinde de saç uçlarınıza uygulayıp hem elektriğini alıp, canlı durmasını sağlayabilir hem de kırıkları bir tur daha yok edebilirsiniz :)

Evet, şimdi sihir sırası sizde.. Saçlara Dove ile "Hokus Pokus" :)
-Z-


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...