6.05.2015

TANITIM VIDEOSU: #AnnemHaklıymıs


                                  Bugün size Nivea'nın Anneler Günü'ne özel olarak başlattığı çok tatlı bir kampanyadan bahsetmek istiyorum. Globalde #MomWasRight bizde ise #AnnemHaklıymış hashtagi ile sosyal medyada hayat bulan bu kampanya, annelerimizin ağzından çıkan ama zamanında umursamadığımız o nadide sözleri taçlandırıyor. Özellikle ergenlik döneminde anneler ne dese bize mantıklı gelmez. Bununla kalsa iyi; bizi hiç anlamadıklarını ve sadece anlamsızca nasihat ettiklerini düşünürüz. Onun tecrübelerinden yararlanmaktan hızla kaçarken, her tür yanlışı deneyimlemek için de bir o kadar heyecan duyarız. Belirli bir yaşa geldikten sonra birçoğumuz anlarız ki, annemiz meğer ne kadar haklıymış. Sonunda aynı noktaya geliyor bile olsak, eminim anne olduğumuzda bizim çocuğumuz da bizi dinlemeyip, yıllar yıllar sonra "annem haklıymış" diyecek.

Mesela ben 13-18 yaş arası ergenlik dönemimde hem kız arkadaşlarıma hem erkek arkadaşlarıma inanılmaz bağlanır, aşırı değer verir, varımı yoğumu feda ederdim. Hatta onlarla vakit geçirebilmek için ailemle geçireceğim zamandan kısar, yatılı okumama rağmen ailemi ihmal ederdim. Hafta sonlarını bile ailemle değil, onlarla geçirmek isterdim. Annem de hep şöyle söylerdi, "Bak kızım ileride anlayacaksın, ailenin yerini hiçbir şey tutmaz. Bugün yanında olan arkadaşın, yarın olmayabilir ama ailen her anında, başın her sıkıştığında yanında olacak, bunu unutma" derdi. Tabi ki benim bir kulağımdan girer, diğerinden çıkardı. Ancak yıllar geçtikçe, deneyimlerim bana gösterdi ki annem cidden çok haklıymış. Bunu idrak ettiğimden beri ailemin değerini çok daha fazla biliyor, onlarla geçirdiğim her anın tadını çıkarıyorum. Bu sadece bir örnek, eminim daha neler vardır. Bunu da geçtim, annemin şu an söylediği ve umursamadığım şeyler de var ve çok büyük ihtimal ileride yine #AnnemHaklıymış diyeceğim; ama işte insan akıllanmıyor :)  

Nivea'nın hazırladığı videoda göreceksiniz, çok dokunaklı, çok tatlı bir sürü #AnnemHaklıymış anı var. Ben izlerken gerçekten duygulandım ve çok sevdim, eminim siz de seveceksiniz. Bu arada siz de #AnnemHaklıymış ve #MomWasRight hashtagleri ile sosyal medyada annenizin haklı olduğu anları paylaşarak hem onlara teşekkür edebilir hem de hikayenizi dünyaya duyurabilirsiniz. http://www.nivea.com.tr/pages/annemhakliymis# linkinde ise paylaşılan hikayeleri bulabilirsiniz; o kadar yaratıcı şeyler var ki siteye girince kolay kolay çıkamayacaksınız.

Son olarak, her sözü kıymetli olan çiçek annelerimiz başımızdan hiç eksik olmasın, hepsinin Anneler Günü bir gün değil, her gün kutlu olsun diyor, sevgilerimi iletiyorum :)

PS. Bu post Nivea sponsorluğunda yayınlanmıştır ancak düşünceler ve içerik tamamen bana aittir.

                                                                                -Z-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...