9.08.2015

Kendinizi Sımartın!


Birazcık şımarmak herkesin hakkı! Hiç kimse şımartmıyorsa insan kendi kendini şımartmalı… Özellikle benim gibi yoğun ve stresli bir işiniz varsa, boş vakitlerinizde dinlenmek, gevşemek daha da önemli oluyor. Bence bu tarz durumlarda en kolay yöntem güzel bir duş keyfi. Hiç üşenmem, mumlarımı yakarım, müziğimi açarım, hatta bazen içeceğimi bile yanıma alırım, buruşana kadar çıkaramazsınız beni banyodan. Bu keyfin vazgeçilmezi ise tabi ki çeşit çeşit duş jellerim. Obsesif şekilde duş jeli satın alıyorum diyebilirim. Evde her çeşit, her renk her kokuda duş jeli bulabilirsiniz, annem artık dolaplara sığmayan bu duş jelleri konusunda oldukça mutsuzken yeni seçimlerimle kendisinin de gönlünü aldım. Yine bir kozmetik alışverişi esnasında Duru Fresh Sensations Duş Jelleri’ne rastladım ve kokularına bakmadan duramadım. O kadar ferah, o kadar tazeler ki, yaz boyunca başka bir şey denemek isteyeceğimi hiç sanmıyorum. Ben biraz abartıp üç çeşidini de aldım J Şimdi size üçünün de kokusuyla ilgili yorumlarımı yazacağım.


Mavi tonlardaki Okyanus Esintisi, çok ferah, temiz bir koku. İnsana böyle plajı, denizi, tatili çağrıştırıyor. İçinde de tanecikler var. Bu tanecikler peeling etkisi yapıyor ve ölü derilerden arınmaya da yardımcı oluyor.


Pembe Çiçek Tazeliği ise daha tatlı çiçek kokuları sevenler için ideal. Ama böyle ağır bir koku olarak düşünmeyin, bu da oldukça insanın içini açan, ferah bir kokuya sahip. Bunun koku kalıcılığı özellikle çok güçlü. Duştan çıktıktan sonra bile uzun süre kokuyu alabiliyorsunuz, bunun içinde de yine tanecikler mevcut.


Ve son olarak yeşil Dağ Havası… Bunu araştırınca öğrendim ki diğerlerinden farklı olarak yoğun E Vitamini de içeriyor, bu yüzden cilde etkisi muhteşem. Yine böyle ferah doğal kokular, çam kokuları sevenler için süper bir seçim.


Senin favorin hangisi diye sorarsanız karar vermek çok zor, ruh halime göre seçim yapıyorum ama sanırım en sevdiğim Okyanus Esintisi. Çünkü bu sıcak yaz günlerinde gözümü kapadığımda olmak istediğim ilk yer bir deniz kenarı ve bu duş jeli bana bu duyguyu yaşatıyor.


Hem fresh hissedip ferahlamak, hem cildinizi canlandırmak, hem de temizlenip köpük köpük arınmak istiyorsanız bu seriyi size şiddetle tavsiye ediyorum. Deneyenlerin yorumlarını, teşekkürlerini bekliyorum.


                                                                             -Z-

4 yorum:

  1. Merhaba sizi takip ettim ama bolggerda yeniyim yardimci olmak için sizde takip ederseniz sevinirim ��http://lavvienrose.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. Hepsi harika bu arada blogunu takipdeyim bende beklerim :)

    YanıtlaSil
  3. ne kadar güzeller öyleee :)

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...